اخبار دیگران

10تا از بهترین انیمیشن‌های کمدی

انیمیشن‌ها، دنیایی پر از رنگ، جادو و داستان‌های جذاب هستند که می‌توانند لحظات شادی و سرگرم‌کننده‌ای را برای مخاطبان در هر سنی رقم بزنند. برای مشاهده اخبار و اطلاعات انیمیشن های کمدی تماشاانلاین می‌توانید انیمیشن‌های این لیست را ببینید.

در میان انبوه انیمیشن‌های رنگارنگ، ژانر کمدی جایگاه ویژه‌ای دارد و با شوخی‌ها و لحظات طنز خود، خنده را بر لب مخاطبان می‌نشاند.

شیرشاه (1994): شاهکار دیزنی با طنزی ظریف

شیرشاه، انیمیشنی کلاسیک از کمپانی دیزنی است که داستان سیمبا، توله‌شیری را روایت می‌کند که باید جایگاه خود را به عنوان پادشاه غرور بدست آورد. این انیمیشن در کنار داستانی حماسی و موسیقی متن به‌یادماندنی، لحظات طنز ظریفی را نیز به تصویر می‌کشد که مخاطبان در هر سنی را به خنده می‌اندازد. شخصیت‌های تیمون و پومبا، دو دوست بامزه سیمبا، از جمله شخصیت‌های محبوب این انیمیشن هستند که با شوخی‌ها و شیرین‌کاری‌های خود، لحظات شادی را برای مخاطب خلق می‌کنند.

شیر شاه

کارخانه هیولاها (2001): دنیایی وارونه با هیولاهای خنده‌رو

مدرسه هیولاها، انیمیشنی پرفروش از کمپانی پیکسار است که به دنیای هیولاهایی می‌پردازد که وظیفه‌شان ترساندن کودکان است. اما ماجرا زمانی جالب می‌شود که یک کودک به طور اتفاقی وارد دنیای هیولاها می‌شود و دو هیولای دست‌وپاچلفتی به نام مایک و سالی وظیفه‌ی مراقبت از او را بر عهده می‌گیرند. این انیمیشن با ایده خلاقانه و شخصیت‌های دوست‌داشتنی، لحظات طنز و سرگرم‌کننده‌ای را برای مخاطبان رقم می‌زند.

پنگوئن‌های ماداگاسکار (2005): ماجراجویی‌های پنگوئن‌های دوست‌داشتنی

پنگوئن‌های ماداگاسکار، انیمیشنی کمدی و ماجراجویی از کمپانی دریم‌ورکس است که به داستان چهار پنگوئن در باغ‌وحش نیویورک می‌پردازد. این پنگوئن‌ها که از زندگی در باغ‌وحش خسته شده‌اند، تصمیم می‌گیرند با فرار از آن، به دنیای وحش بازگردند. اما این فرار، آغاز ماجراجویی‌های طنز و هیجان‌انگیزی برای آن‌ها است. پنگوئن‌های ماداگاسکار با شخصیت‌های دوست‌داشتنی و شوخی‌های بامزه‌شان، لحظات شادی را برای مخاطبان در هر سنی رقم می‌زنند.

مینیون‌ها (2015): موجودات زرد و بامزه

مینیون‌ها، انیمیشنی کمدی و پیش‌درآمدی بر انیمیشن‌های محبوب “من نفرت‌انگیز” است. این انیمیشن به داستان موجودات زرد و بامزه‌ای به نام مینیون‌ها می‌پردازد که در جستجوی اربابی جدید هستند. مینیون‌ها با شوخی‌های بامزه و حرکات طنز خود، لحظات خنده‌داری را برای مخاطبان خلق می‌کنند. این انیمیشن با وجود اینکه دیالوگ‌های کمی دارد، به واسطه طنز بصری قوی، توانسته مخاطبان زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کند.

زوتوپیا (2016): دنیایی از پستانداران با داستانی آموزنده

زوتوپیا، انیمیشنی کمدی و پلیسی از کمپانی دیزنی است که در دنیایی خیالی اتفاق می‌افتد که در آن، پستانداران مختلف در کنار هم زندگی می‌کنند. جودی هاپس، یک خرگوش کوچک با آرزوی تبدیل شدن به پلیس، اولین خرگوشی است که به اداره پلیس زوتوپیا راه پیدا می‌کند. اما او در بدو ورود با چالش‌های زیادی روبرو می‌شود و باید برای اثبات خود تلاش کند.

اسپایدرمن: درون دنیای عنکبوتی (2018): پویانمایی نوآورانه با اکشن و طنز

اسپایدرمن: درون دنیای عنکبوتی، انیمیشنی ابرقهرمانی و کمدی است که داستان مایلز مورالز، یک نوجوان اهل بروکلین را روایت می‌کند که به طور ناگهانی قدرت‌های اسپایدرمن را به دست می‌آورد. اما او تنها اسپایدرمن در این دنیا نیست و با انواع مختلفی از مرد عنکبوتی از دنیاهای موازی روبرو می‌شود. این انیمیشن با سبک بصری نوآورانه و انیمیشن‌های خیره‌کننده، در کنار شوخی‌های بامزه و اکشن‌های جذاب، توانسته نظر مثبت مخاطبان و منتقدان را به خود جلب کند.

موانا (2016): سفری به اقیانوس با موسیقی و طنز

موانا، انیمیشنی موزیکال و کمدی از کمپانی دیزنی است که به داستان موآنا، دختر رئیس قبیله‌ای در جزیره‌ای در اقیانوس آرام می‌پردازد. او برای نجات مردم خود، سفری ماجراجویانه را آغاز می‌کند و در این مسیر با شخصیت‌های جالب و بامزه‌ای مانند مائویی، نیمه‌خدای خودشیفته، همراه می‌شود. موانا با موسیقی متن دلنشین، انیمیشن‌های زیبا و شخصیت‌های دوست‌داشتنی، لحظات شادی و سرگرم‌کننده‌ای را برای مخاطبان رقم می‌زند.

نان‌آور (2017): طنزی سیاه با نگاهی به مشکلات اجتماعی

نان‌آور، انیمیشنی کمدی و درام است که با نگاهی طنزآمیز به مشکلات اجتماعی و اقتصادی می‌پردازد. داستان این انیمیشن در مورد خانواده‌ای است که در لس‌آنجلس زندگی می‌کنند و برای تأمین مخارج زندگی خود، مجبور به پذیرفتن کارهای عجیب و غریب می‌شوند. نان‌آور با شوخی‌های هوشمندانه و نگاه انتقادی خود به مسائل جامعه، توانسته نظر مثبت مخاطبان و منتقدان را جلب کند.

آواتار: آخرین بادافزار (2005): انیمیشنی اکشن و کمدی با الهام از انیمه

آواتار: آخرین بادافزار، انیمیشنی آمریکایی با الهام از انیمه‌های ژاپنی است که در جهانی خیالی جریان دارد. در این دنیا، چهار قبیله بر اساس عناصر طبیعی – آب، باد، آتش و زمین – زندگی می‌کنند و تنها آواتار، موجودی با توانایی کنترل هر چهار عنصر، می‌تواند صلح را در این دنیا برقرار کند. این انیمیشن با صحنه‌های اکشن هیجان‌انگیز، شخصیت‌های دوست‌داشتنی و شوخی‌های بامزه، توانسته مخاطبان زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کند.

اسکوبی دوو (2002): حل معما با همراهی بهترین دوست سگ‌مان

اسکوبی دوو، انیمیشنی کمدی و ماجراجویی بر اساس مجموعه تلویزیونی محبوب با همین نام است. در این انیمیشن، گروه حل‌معمای اسکوبی دوو و دوستانش برای حل پرونده‌های عجیب و غریب دور هم جمع می‌شوند. اسکوبی دوو با شخصیت‌های دوست‌داشتنی، ون مرموزشان و ماجراجویی‌های خنده‌دار، لحظات مفرحی را برای مخاطبان در هر سنی رقم می‌زند.

این لیست تنها شامل گوشه‌ای از بهترین انیمیشن‌های کمدی است و دنیای انیمیشن پر از آثار سرگرم‌کننده و خنده‌دار دیگری است که می‌توانند ساعت‌ها شما را سرگرم کنند. هنگام انتخاب انیمیشن، توجه به علایق شخصی و رده سنی مخاطبان اهمیت دارد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا