اخبار بازیگرانفیلم خارجی

معرفی ۳۰ مورد از جدیدترین فیلم های اکشن در سال ۲۰۲۴

افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو

به دنبال آشنایی با بهترین فیلم های اکشن ۲۰۲۴ هستید؟ ژانر اکشن سینما به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین و پردرآمدترین ژانرهای سینما قرار است فیلم‌های جدیدی را تجربه کند‌؛ از شروع مجموعه‌های جدیدی مانند Red One تا قسمت‌های جدید مجموعه‌های محبوبی مانند Dune تا قسمت جدید فیلم گلادیاتور پس از انتظاری ۲۴ ساله که قرار است درنهایت امسال به کارگردانی ریدلی اسکات اکران شود.در این مقاله به بررسی و معرفی بهترین فیلم های اکشن ۲۰۲۴ خواهیم پرداخت.

بهترین فیلم های اکشن ۲۰۲۴ مورد انتظار کدام هستند؟

از میان بهترین فیلم های اکشن ۲۰۲۴ که منتظرشان هستیم می‌توان به فیلم سونیک ۲، فیلم گلادیاتور ۲ و فیلم بالرین اشاره کرد.

بهترین فیلم های اکشن ابرقهرمانی ۲۰۲۴ مورد انتظار کدام است؟

فیلم ددپول ۳ و فیلم ونوم ۳ از مورد انتظارترین فیلم های اکشن ابرقهرمانی هستند.

بهترین فیلم های اکشن ۲۰۲۴

۲۰۲۴ پتانسیل این را دارد که به یکی از بهترین سال‌ها برای طرفداران ژانر اکشن تبدیل شود. امسال قرار است شاهد اکران فیلم‌های جذاب و بازگشت برخی از فرنچایزهای دوست‌داشتنی باشیم. ما در این مقاله شما را با بهترین فیلم های اکشن ۲۰۲۴ که نباید از دست بدید، آشنا می‌کنیم. بیایید با هم به بررسی دقیق‌تر فیلم های اکشن ۲۰۲۴ بپردازیم و ببینیم که چگونه هر یک قصد دارند داستان‌های خود را روایت کنند و چه تأثیری بر روی مخاطبان خود خواهند گذاشت.

نوشته های مشابه

فیلم زنبوردار The Beekeeper

در فیلم The Beekeeper که در تاریخ 22 دی ماه 1402 (12 ژانویه 2024) روانه سالن‌های سینما شد، ما شاهد نقش‌آفرینی جیسون استاتهام (Jason Statham) در نقش کِلِی (Clay) هستیم. او یک پرورش‌دهنده زنبور در شهر کوچکی است که زندگی ساده و آرامی دارد. اما زمانی که الویز پارکر (‌Eloise Parker)، با بازی فیلیسیا رشاد (Phylicia Rashad)، که همسایه‌ی کلی است، در یک اتفاق تراژیک قربانی یک کلاهبرداری فیشینگ می‌شود، اوضاع کاملا تغییر می‌کند. کلی که سعی در گرفتن انتقام دارد، پس از انجام تحقیقاتی متوجه می‌شود که کلاهبرداری بخشی از یک توطئه بزرگ‌تر است که تنها یک گروه خبره به نام The Beekeepers می‌توانند از عهده‌اش برآیند.

این اثر توسط دیوید آیر (David Ayer) کارگردانی شده و پر از ستارگان مختلف است؛ از جمله این افراد می‌توان به جاش هاچرسون (Josh Hutcherson)، مینی درایور (Minnie Driver) و جرمی آیرنز (Jeremy Irons) اشاره کرد. در فیلم زنبوردار ما با استاتهام به عنوان یک مهارکننده آفات آشنا می‌شویم، اما در طی داستان او به یک مامور خودسرانه قانون تبدیل می‌شود که در تلاشی پر از صحنه‌های اکشن برای برقراری عدالت تلاش می‌کند. ما به تازگی استاتهام را در فیلم‌های Meg 2 و Fast X هم دیده‌ایم. در نتیجه به نظر می‌رسد این بازیگر قصد دارد کل حرفه‌ای را به همین سبک از آثار اختصاص دهد. به طور کلی باید بگوییم که فیلم The Beekeepers یکی از بهترین فیلم های اکشن ۲۰۲۴ برای طرفداران این ژانر به حساب می‌آید.

فیلم زنبوردار The Beekeeper از بهترین فیلم های اکشن ۲۰۲۴

فیلم کاپیتان میلر Captain Miller از فیلم های اکشن ۲۰۲۴

فیلم کاپیتان میلر محصول کشور هند به‌هیچ‌وجه از آن دسته فیلم‌های عجیب و غریب هندی تلقی نمی‌شود و محصول سینمای جنوب هند به‌شمار می‌رود؛ منطقه‌ای با زبان تامیل که به آن کالی‌وود گفته می‌شود و حسابش با آن بالیوود معروف به‌طور کل جدا است.

فیلم کاپیتان میلر captain miller از فیلم های اکشن ۲۰۲۴ می‌باشد و به کارگردانی arun matheswaran ساخته شده است. در فیلم کاپیتان میلر بازیگرانی چون antony، dhanush، john kokken، و… به ایفای نقش پرداخته اند.

در فیلم کاپیتان میلر یک کاپیتان یاغی با سرقت‌های جسورانه در دهه 30 و 40 باعث ایجاد مشکل برای نیروهای بریتانیا می‌شود. او حالا باید تصمیم بگیرد که آیا از مشکلات فرار کند یا با آنها روبرو شود. فیلم کاپیتان میلر که با تحسین بسیاری از منتقدین سینمایی روبه‌رو شد در گیشه‌های بین‌الملل هم عملکرد خوبی داشت و فروش آن تا امروز مرز ۱۳ میلیون دلار را رد کرده است.

فیلم کاپیتان میلر Captain Miller

فیلم شکارچیان روح: امپراتوری یخ‌زده Ghostbusters: Frozen Empire

این فیلم دنباله‌ای بر فیلم شکارچیان روح: افترلایف (۲۰۲۱) و پنجمین فیلم از مجموعه فیلم‌های شکارچیان روح به‌شمار می‌رود.داستان فیلم سه سال پس از رخدادهای افترلایف جریان دارد و شکارچیان ارواح سابقه‌دار باید به نیروهای جدید خود بپیوندند تا جهان را از شر دشمن قدرتمندی که به دنبال ایجاد ارتش شبح‌وار است نجات دهند. شکارچیان روح: امپراتوری یخ‌زده نخستین نمایش جهانی خود را در تئاتر AMC 13 در میدان لینکلن شهر نیویورک در ۱۴ مارس ۲۰۲۴ داشت و در ۲۲ مارس ۲۰۲۴ به‌وسیلهٔ گروه سینمایی سونی پیکچرز تحت برچسب کلمبیا پیکچرز در ایالات متحده اکران شد. این فیلم از فیلم های اکشن ۲۰۲۴ است که نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد.

فیلم شکارچیان روح: امپراتوری یخ‌زده Ghostbusters: Frozen Empire

فیلم گردبادها Twisters

در فیلم Twisters دیزی ادگار-جونز (Daisy Edgar-Jones) نقش شخصیتی را بازی می‌کند که مدام به دنبال مکان‌هایی می‌رود که گردباد در آن نقطه وجود دارد. این اثر در واقع دنباله‌ای برای فیلم Twister است که در سال 1996 اکران شده بود. این فیلم از فیلم های اکشن ۲۰۲۴ قرار است ماجراهایی را به تصویر بکشد که مربوط به چند دهه پس از اتفاقاتی است که شخصیت‌های اصلی نسخه قبلی، هلن هانت (Helen Hunt) و بیل پاکستون (Bill Paxton)، تجربه کرده بودند. ادگار-جونز به احتمال خیلی زیاد نقش دختر این دو را بازی می‌کند و حالا او است که جای پای پدر گذاشته و می‌خواهد از تکنولوژی پیشرفته تشخیص گردباد استفاده کند.

فیلم Twisters توسط لی آیزاک چانگ (Lee Isaac Chung) کارگردانی شده که شاید او را با فیلم Minari بشناسید. این اثر بار دیگر ما را به اوکلاهاما می‌برد که گردبادهای زیادی در آن جا به وجود می‌آید. داستان جدید از نظر احساسی با نسخه قبل ارتباط دارد و دنباله‌ی مستقیم آن چیزی است که در آن اثر دیده بودیم. علاوه بر این، بد نیست اشاره کنیم که گلن پوول (Glen Powell)، بازیگر فیلم Top Gun: Maverick، هم از دیگر هنرپیشه‌های فیلم گردبادها است. قابل ذکر است که نسخه قبلی این مجموعه در بخش جلوه‌های ویژه کاندید دریافت جایزه اسکار شده بود و در نتیجه در این بخش از نسخه جدید انتظارات زیادی داریم.

فیلم گردبادها Twisters

فیلم جوکر: جنون دو نفر Joker: Folie à Deux

فیلم Joker: Folie a Deux (جوکر: جنون دو نفر)یکی دیگر از فیلم های اکشن ۲۰۲۴ که دنباله‌ی مستقیمی بر وقایع فیلم اول خواهد بود؛ با بودجه‌ای ۱۵۰ میلیون دلاری تولید شده است که معادل تقریباً دو برابر هزینه‌ی تولید فیلم Joker است. تاد فیلیپس خالق فیلم اول، سکان کارگردانی این اثر را نیز در دست دارد و به همراه اسکات سیلور فیلمنامه‌ی فیلم Joker: Folie A Deux را نگاشته است.

در فیلم Joker: Folie a Deux واکین فینیکس در نقش آرتور مورگان/ جوکر و زازی بیتس در نقش سوفی داموند بازخواهند گشت. لیدی گاگا نیز ایفاگر نقش هارلی کویین در این اثر خواهد بود. برندن گلیسون، کاترین کینر، جیکوب لافلند و هری لاوتی از دیگر بازیگرانی هستند که به لیست هنرپیشگان فیلم Joker: Folie a Deux پیوسته‌اند؛ با این حال نقش آن‌ها هنوز مشخص نیست.

فیلم Joker 2 در تاریخ ۱۳ مهر ۱۴۰۳ (۴ اکتبر ۲۰۲۴) روی پرده نقره‌ای سینما خواهد رفت.

فیلم جوکر: جنون دو نفر Joker: Folie à Deux

فیلم جنگ داخلی Civil War

این اکشن حماسی استودیو A24 را یکی از محبوب‌ترین نویسندگان این کمپانی فیلمسازی الکس گارلند ساخته است. گارلند پیش از این با فیلم‌های تحسین‌شده «اکس ماکینا» (Ex Machina) و «مردان» (Men) برای A24 موفقیت به ارمغان آورده بود، و گویا تازه‌ترین فیلمش «جنگ داخلی» قرار است از آن‌ها هم بهتر باشد. فیلم پادآرمان‌شهر گارلند با بازی زوج دانست و پلمونس داستان گروهی روزنامه‌نگار را روایت می‌کند که در سرتاسر ایالات متحده در حالی در سفرند که یک جنگ داخلی هم در جریان است.

فیلم جنگ داخلی Civil War

فیلم شاگرد ببر The Tiger’s Apprentice

به یکی از دو انیمیشن حاضر در مقاله بهترین فیلم های اکشن ۲۰۲۴ رسیدیم. افیلم شاگرد ببر فیلمی انیمیشن، اکشن، ماجراجویی، کمدی، خانوادگی، فانتزی و مهیج، محصول سال ۲۰۲۴ کشور آمریکا، به کارگردانی ریمن هویی است. نویسندگی فیلم شاگرد ببر توسط دیوید مگی انجام شده است. بازیگرانی چون هنری گلدینگ، برندون سو هو، لوسی لیو، ساندرا اوه، میشل یئو، بوئن ینگ، لیا لوئیس و تنگ هوا تان در فیلم شاگرد ببر به صداپیشگی پرداخته اند.

فیلم شاگرد ببر بر اساس رمانی با همین عنوان به قلم لاورنس یپ ساخته شده است.

این انیمیشن که بارها و بارها به‌خاطر همه‌گیری کرونا به تعویق افتاده بود درنهایت در اوایل سال ۲۰۲۴ ازطریق سرویس پارامونت پلاس در دسترس کاربران این سرویس قرار گرفت و با نظرات ضد و نقیض زیادی هم روبه‌رو شد. بااین‌حال نمی‌توان از سرگرم‌کننده بودن آن چشم‌پوشی کرد.

در خلاصه ی آن میخوانیم: تام لی یک پسر نوجوان است که باید برای محافظت از تخم جادویی یک موجود باستانی با یک ببر سخنگو و اسرارآمیز همکاری کند و راه و روش های تبدیل شدن به یک محافظ را یاد بگیرد و…

فیلم شاگرد ببر The Tiger's Apprentice

فیلم آرگایل Argylle از فیلم های اکشن ۲۰۲۴

متیو وان که به‌خاطر کارش در فیلم‌های Kick-Ass، X-Men: First Class و Kingsman شناخته می‌شود، با یک فیلم اکشن کمدی جاسوسی با عنوان Argylle بازمی‌گردد. این فیلم از فیلم های اکشن ۲۰۲۴ داستان جاسوسی است که از فراموشی رنج می برد و معتقد است که یک رمان نویس جاسوسی موفق به نام الی کانوی است. پس از بازیابی خاطرات و مهارت های خود، او به دنبال انتقام از سازمان مخفی Division است که زمانی برای آن کار می کرد.

فیلم آرگایل با اینکه در فوریه سال جاری توسط اپل و یونیورسال پیکچرز اکران شد ولی نقدهای منفی زیادی را دریافت کرد که اکثر آن‌ها به همان داستان نسبتا کلیشه‌ای فیلم اشاره داشتند. همچنین فروش این فیلم به‌هیچ‌وجه قابل قبول نبود و باتوجه‌به بودجه بسیار زیاد ۲۰۰ میلیون دلاری خود تنها ۳۵ میلیون دلار در باکس‌آفیس جهانی فروخت.

فیلم آرگایل Argylle

فیلم مادام وب Madame Web

بعد از عملکرد ناامیدکننده دنیای سینمایی مارول در سال گذشته خیلی از طرفدارهای این جهان سینمایی چشم‌انتظار اکران و انتشار نسخه باکیفیت مادام وب بودند تا ببینند چه عملکردی خواهد داشت. این اثر یک فیلم آینده‌نگرانه و اکشن ماجراجویانه است که براساس شخصیتی از دنیای کتاب‌های کامیکس مارول ساخته شده است. داستان فیلم درباره شخصیت مادام وب جریان دارد که یک شخصیت با قدرت‌های مختلف و توانایی درک و تشخیص زمان و فضا است که نقش مرجعی را در جهان مارول ایفا می‌کند. خانم کاساندرا در این فیلم مانند بسیاری از فیلم‌های مارول باید با خطرات و افراد شرور زیادی روبه‌رو شود.

مادام وب در ۱۲ فوریهٔ ۲۰۲۴ در تئاتر ویلیج ریجنسی در وست‌وود، لس آنجلس به نمایش درآمد و در ۱۴ فوریهٔ ۲۰۲۴ در ایالات متحده منتشر شد. این فیلم از سوی منتقدان مورد انتقاد قرار گرفت و بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در سطح جهانی فروش داشت. در حال حاضر پیش‌بینی شده که این فیلم در میان فیلم های اکشن ۲۰۲۴ به بمب گیشه تبدیل شود.

فیلم مادام وب Madame Web

فیلم وزارت جنگ ناجوانمردانه The Ministry of Ungentlemanly Warfare

یک فیلم اکشن جاسوسی دیگر برای علاقه‌مندان به این ژانر، از گای ریچی که طرفدارانش را در سال ۲۰۲۴ بسیار خوشحال خواهد کرد. فیلم بر اساس رمان چاپ ۲۰۱۴ دیمین لوئیس «جنگجویان مخفی چرچیل: داستان حقیقی انفجاری نیروهای ویژه جنایتکار جنگ جهانی دوم» (Churchill’s Secret Warriors: The Explosive True Story of the Special Forces Desperadoes of WWII) ساخته شده است. فیلم درباره یک سازمان اجرایی عملیات ویژه در جنگ جهانی دوم است که از سوی وینستون چرچیل و ایان فلمینگ تأسیس شد؛ این سازمان عملیات سیاه جهان مدرن را به وجود آوردند؛ عملیات مخفیانه‌ای که عاملانش را نمی‌توان پیدا کرد.

فیلم وزارت جنگ ناجوانمردانه The Ministry of Ungentlemanly Warfare

فیلم دون 2 Dune: Part Two

دون یا تل ماسه فیلمی حماسی و علمی‌تخیلی به کارگردانی فیلمساز برجسته کانادایی دُنی ویلنوو است که بر اساس رمان محبوب سال ۱۹۶۵ فرانک هربرت به همین نام ساخته شده است. این اقتباس دوبخشی، سومین اقتباس از این کتاب به شمار می‌رود؛ پس از فیلم سال ۱۹۸۴ دیوید لینچ و سریال کوتاه جان هریسن که سال ۲۰۰۰ عرضه شد.

فیلم تل ماسه ۲: بخش دوم Dune: Part Two منتشر شده در سال ۲۰۲۴ در ادامه فیلم تلماسه یک است؛ شاهزاده ایرولان (دختر شَدام چهارم در امپراتوری پادشاه) پس از فروپاشی خاندان اتریدیز توسط خاندان هارکونِن، بر این تصور است که پل اتریدیز می‌تواند زنده باشد. در سیاره آراکیس، نیروهای فرِمِنِ استیلگار، به همراه پل و مادر باردارش بانو جسیکا، از پس نیروهای گشتی هارکونن برمی‌آیند. آن‌ها وقتی به یکی از مقرهای فرِمِن‌ها می‌رسند برخی فکر می‌کنند پل و مادرش جاسوس هستند؛ اما استیلگار و دیگران، نشانه‌های پیشگویی را می‌بینند: مادر و پسری از «جهان بیرونی» می‌آیند و آراکیس رونق می‌گیرد. استیلگار به جسیکا می‌گوید که مادر اعظم رو به مرگ است و او باید با نوشیدن «آب زندگی» (سمی مرگبار برای مردان و تعلیم‌ندیده‌ها) جایگزین وی شود. جسیکا سم را می‌نوشد و خاطرات تمام اجدادِ زن خود را به ارث می‌برد. این مایع، سرعت رشد شناختی دختر متولدنشده جسیکا با نام آلیا را هم افزایش می‌دهد و آن‌ها به‌صورت تله‌پاتی ارتباط می‌گیرند…

فیلم تلماسه: بخش دو Dune: Part Two

فیلم مرد میمونی Monkey Man

فیلم سینمایی مرد میمونی محصول سال 2024 کشورهای آمریکا، انگلیس، کانادا به کارگردانی،تهیه کنندگی و نویسندگی داستان و فیلمنامه دو پتل، این فیلم سینمایی که از سری تولیدات بیش از سه استدیو فیلمسازی و مطرح به نام های Universal Pictures و BRON Studios و Creative Wealth Media Finance نیز می باشد در تاریخ 11 مارس 2024 اکران سراسری و گسترده خود را با بودجه بیش از 10 میلیون دلاری توسط استدیو یونیورسال پیکچرز نیز در آمریکا و اروپا نیز آغاز نمود و توانست در مجموع مدت زمان اکران سراسری خود در سینماهای این کشور فروش بیش از 18 میلیون دلاری را نیز به دست آورد. در این فیلم سینمایی دو پتل علاوه بر کارگردانی، تهیه کنندگی و نویسندگی، نقش اول جدیدترین ساخته خود را نیز ایفا می نماید و در کنار و هنرپیشگان دیگری همچون شارلتو کوپلی، سوبهیتا دولیپالا، ابراهیم چاب، اسکندر کهیر، پیتوباش، آدیتی کالکونته، ویپین شارما به هنرنمایی نیز پرداخته اند.

مرد میمونی از فیلم های اکشن ۲۰۲۴ با الهام از افسانه «هانومان»، نمادی که قدرت و شجاعت را در خود جای داده است، دو پتل را در نقش یک پسر انتقام‌جو به نمایش می‌گذارد. مرد جوان ناشناسی که زندگی ضعیفی را در یک باشگاه مبارزه زیرزمینی دنبال می‌کند، جایی که شب به شب، با ماسک میمون به صورتش وارد مبارزه می‌شود. او برای گذر زندگی عامدانه به مبارزان دیگر می‌بازد. اما پس از سال‌ها خشم سرکوب‌شده، راهی برای نفوذ به جایگاه بزرگان شوم شهر پیدا می‌کند. در حالی که ترومای دوران کودکی او نیز در حال جوشش است، دستان اسرارآمیز و زخمی پسر یک کمپین انفجاری تلافی جویانه را به راه می‌اندازد تا با مردانی که همه چیز را از او گرفتند، تسویه حساب کند.

فیلم مرد میمونی Monkey Man

فیلم دختران فراری Drive Away Dolls

اولین تجربه کارگردانی اتان کوئن به تنهایی و بدون حضور برادرش، یک کمدی اکشن جاده‌ای است. جیمی و ماریان در جست‌وجوی شروعی تازه سفر جاده‌ای ناگهانی را به تالاهاسی فلوریدا آغاز می‌کنند، اما در مسیر با گروهی جنایتکار مواجه می‌شوند.

دختران فراری در ۲۲ فوریهٔ ۲۰۲۴ در استرالیا و روز بعد در ایالات متحده منتشر شد. این فیلم در میان فیلم های اکشن ۲۰۲۴ نقدهای مختلطی از سوی منتقدان دریافت کرد.

فیلم دختران فراری Drive Away Dolls

فیلم دوشیزه Damsel

فیلم دوشیزه از فیلم های اکشن ۲۰۲۴ یادآور داستان‌های قدیمی است که در آن‌ها یک دوشیزه یا پرنسس برای نجات از یک مکان یا نجات از دست یک فرد شرور به کمک یک فرد قوی یا یک شاهزاده جذاب نیاز داشت. در فیلم دوشیزه دختر جوانی که فکر می کند قرار است با پسر پادشاه ازدواج کند، متوجه می شود در تله ای افتاده که خانواده سلطنتی برایش پهن کرده اند و برای نجات یافتن از غاری که گرفتار اژدهای آتشینش شده باید به هوش و اراده خود اتکا کند

فیلم Damsel یا همان دوشیزه با تهیه‌کنندگی جو روث در تاریخ ۸ مارس ۲۰۲۴ (۱۸ اسفند ۱۴۰۲ خورشیدی) ازطریق سرویس استریم‌محور نتفلیکس در دسترس قرار گرفت. همچنین باید به حضور شهره آغداشلو به‌عنوان بازیگر و یکی از اعضای تیم موسیقی متن این فیلم اشاره کنیم.

فیلم دوشیزه Damsel

فیلم شوالیه‌های آلتو Alto Knights

بله؛ آقای دنیرو نه تنها قصد بازنشستگی ندارد، بلکه سال ۲۰۲۴ بار دیگر با یک فیلم اکشن و در نقش یک گانگستر بازخواهد گشت؛ آن‌هم با فیلمنامه‌ای از نویسنده‌ی «رفقای خوب» (Goodfellas) مارتین اسکورسیزی. البته که باید آقای دنیرو برای بازی در این فیلم انتخاب شود. فیلم داستان رقابت دو رئیس مافیا ویتو جنوویزه و فرانک کاستلو را روایت می‌کند.

این فیلم قرار است در ۲۱ مارس ۲۰۲۵ توسط برادران وارنر در ایالات متحده اکران شود.

فیلم شوالیه‌های آلتو Alto Knights

فیلم بار کنار جاده Road House از فیلم های اکشن ۲۰۲۴

فیلم کافه کنار جاده، فیلمی اکشن و مهیج، محصول سال ۲۰۲۴ کشور آمریکا، به کارگردانی داگ لیمان است. نویسندگی فیلم کافه کنار جاده توسط آنتونی باگاروزی انجام شده است. بازیگرانی چون جیک جیلنهال، دانیلا ملچیور، کانر مک ‌گرگور، بیلی مگنوسن، جسیکا ویلیامز، لوکاس گیج، ژواکیم دی آلمیدا و پست مالون در فیلم کافه کنار جاده به ایفای نقش پرداخته ‌اند.

فیلم کافه کنار جاده بازسازی فیلمی با همین عنوان به کارگردانی رودی هرینگتون محصول سال ۱۹۸۹ است.

داستان فیلم درباره یک مبارز سابق UFC به نام الوود دالتون جریان دارد که پس از پشت‌سر گذاشتن دوران مبارزه درحال‌حاضر در یک کافه کنار یکی از جاده‌های فلوریدا کیز درحال کار است ولی همه چیز آن طور که انتظار دارد آرام باقی نمی‌ماند و مشکلاتی ریز و درشتی از در وارد می‌شوند و الوود با بازی جیک جیلنهال باید با آن‌ها دست‌وپنجه نرم کند.

فیلم کافه کنار جاده Road House

فیلم گودزیلا و کونگ: امپراتوری جدید Godzilla x Kong: The New Empire

فیلم Godzilla x Kong: The New Empire در ژانر اکشن-ماجراجویی است و فیلمبرداری‌اش در گلدکوست، کوئینزلند در ۲۹ جولای ۲۰۲۲ آغاز شد. این فیلم دنباله گودزیلا علیه کونگ ۲۰۲۱ و پنجمین فیلم از مجموعه MonsterVerse است که سی و هشتمین فیلم از مجموعه گودزیلا و سیزدهمین فیلم از مجموعه کینگ کنگ است.

قسمت جدید فیلم گودزیلا علیه کونگ با عنوان گودزیلا علیه کونگ: امپراتوری جدید Godzilla x Kong: The New Empire یک ماجرای پرهیجان تکرار نشدنی را به‌تصویر می‌کشد. در خلاصه داستان رسمی این فیلم آمده است که کنگ قدرتمند و گودزیلای ترسناک در برابر یک تهدید مرگبار عظیم و پنهان در دنیای ما قرار می‌گیرند که موجودیت گونه‌های آنها و گونه‌های ما را تهدید می‌کند. همچنین غواصی در اعماق اسرار جزیره جمجمه و فراتر از آن را نیز در این قسمت شاهد خواهیم بود.

فیلم گودزیلا و کونگ: امپراتوری جدید Godzilla x Kong: The New Empire

فیلم سرزمین‌های مرزی Borderlands

این کمدی اکشن علمی-تخیلی از نویسنده و کارگردان تازه‌نفس الی راث بر اساس مجموعه بازی ویدئویی به همین نام ساخته گیرباکس سافت‌ور ساخته شده است. فیلم با بازی کیت بلانشت، جک بلک و جیمی لی کورتیس، داستان یک قانون‌شکن مرموز را روایت می‌کند که به سیاره‌اش برمی‌گردد تا بچه‌ای گمشده را پیدا کند.

فیلم سرزمین‌های مرزی Borderlands

فیلم مرد ساده‌لوح The Fall Guy

فیلم جدید دیوید لیچ در سال ۲۰۲۴ با عنوان The Fall Guy با بازی رایان گاسلینگ روی پرده سینماها خواهد رفت. پس از تماشای گاسلینگ در فیلم باربی در سال گذشته تماشای او در یک فیلم اکشن و درام می‌تواند لذت‌بخش باشد.

داستان فیلم با اقتباس از روی داستان سریالی با همین نام محصول دهه ۸۰ میلادی ساخته شده و داستان کلت سیورز بدلکاری است که یک سال زودتر از این شغل کناره گیری کرد تا بر سلامت جسمی و روانی خود تمرکز کند. زمانی که بازیگر سرشناس ناپدید می‌شود، او دوباره به بدلکاری می‌پردازد…

این فیلم با بودجه سنگین ۱۲۵ میلیون دلاری تولید شد و قرار است توسط یونیورسال پیکچرز در تاریخ ۳ مه ۲۰۲۴ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ خورشیدی) روی پرده سینماها رود.

فیلم مرد ساده‌لوح The Fall Guy

فیلم پادشاهی سیاره میمون‌ها Kingdom of the Planet of the Apes

پس از فیلم‌های بسیار موفق و محبوب سیاره محبوب‌ها که دو فیلم آخرش با کارگردانی مت ریوز با تحسین بسیاری از منتقدین سینمایی روبه‌رو شدند، فیلم Kingdom of the Planet of the Apes قرار است قسمت جدیدی از این مجموعه سینمایی را روی پرده سینماها ببرد و انتظارها از آن به‌شدت بالا است؛ چراکه طرفداران این مجموعه پس از سال‌ها دوری از آن دوباره می‌توانند در سیاره میمون‌ها به‌دنبال داستان جذاب جدیدی بگردند.

ساخت فیلم جدید سیاره میمون‌ها در آوریل ۲۰۱۹ و پس از اکتساب فاکس قرن بیست و یکم توسط والت دیزنی آغاز شد و بال در دسامبر همان سال به‌عنوان نویسنده و کارگردان پیوست. بخش عمدهٔ فیلم‌نامه در طول همه‌گیری کووید-۱۹ در سال ۲۰۲۰ نوشته شده است. مراحل انتخاب بازیگران در ژوئن ۲۰۲۲، پس از تکمیل فیلم‌نامه آغاز شد. تیگ برای نقش اصلی در اوت همان سال انتخاب شد و عنوان فیلم و سایر بازیگران در ماه‌های بعد مشخص شد. تصویربرداری اصلی در اکتبر ۲۰۲۲ در سیدنی آغاز شد و در فوریهٔ ۲۰۲۳ به پایان رسید.

پادشاهی سیاره میمون‌ها قرار است در ۱۰ مهٔ ۲۰۲۴ به‌وسیلهٔ استودیوهای قرن بیستم در ایالات متحده منتشر شود.

پس از گذشت سال‌ها از شروع حاکمیت سزار، یک میمون جوان به یک ماجراجویی شخصی می‌رود و در این مسیر متوجه می‌شود بسیاری از عقایدی که سال‌ها آموزش دیده اشتباه هستند و باید راه جدیدی را پیش بگیرد. باید دید آیا سه‌گانه جدیدی در مجموعه سینمایی سیاره میمون‌ها ساخته خواهد شد یا این فیلم پایان کار آن خواهد بود. موضوعی که سران دیزنی و استودیو قرن بیستم به‌شدت به‌دنبال آن هستند تا سه‌گانه جدیدی در این جهان تولید و اکران کنند.

فیلم پادشاهی سیاره میمون‌ها Kingdom of the Planet of the Apes

فیلم سرقت Lift

فیلم Lift اثری است که در تاریخ 22 دی ماه 1402 (12 ژانویه 2024) اکران شده است. در این فیلم از نتفلیکس با بازی کوین هارت (Kevin Hart) ما با گروهی از سارقان همراه می‌شویم که توسط پلیس بین‌الملل استخدام می‌شوند تا یک ماموریت غیرممکن را به انجام برسانند. این گروه توسط سایرس ویتیکر (Cyrus Whitaker) هدایت می‌شود که نقش او را هارت بازی می‌کند. از دیگر بازیگران این اثر می‌توان به وینسنت دن آفریو (Vincent D’Onofrio) و اورسلا کوبرو (Úrsula Corberó) اشاره کرد. این دو که به ترتیب در قالب شخصیت‌های دنتون (Denton) و کامیلا (Camila) نقش‌آفرینی می‌کنند، فقط چند دقیقه وقت دارند که از یک هواپیمای مسافربری در حال پرواز در ارتفاع 12 کیلومتری شمش‌های طلایی به ارزش 500 میلیون دلار را بدزدند. فیلم سرقت توسط اف. گَری گِرِی (F. Gary Gray) کارگردانی شده که در ساخت آثار اکشن حسابی باتجربه است. قابل ذکر است که هنرپیشه‌های باتجربه‌ای نظیر گوگو امباثا-راو (Gugu Mbatha- Raw) و سم ورثینگتون (Sam Worthington) هم در این اثر بازی می‌کنند. اعضای گروه در این فیلم باید در حین تلاش برای تکمیل ماموریت دزدی‌شان برای نجات جان افراد بی‌گناه هم تلاش کنند.

فیلم سرقت Lift

فیلم فیوریوسا: حماسه مکس دیوانه Furiosa: A Mad Max Saga

«فیوریوسا» پنجمین جواهر پساآخرالزمانی جهان مد مکس با بازی انیا تیلور-جوی در نقش امپراتور جوان فیوریوساست. این نقش را ده سال پیش شارلیز ترون در فیلم محبوب «مد مکس: جاده خشم» (Mad Max: Fury Road) بازی کرده بود. «فیوریوسا» در واقع هم اسپین‌آف و هم پیش‌درآمد فیلم محصول ۲۰۱۵ است. اینجا کریس همسورث در نقش رهبر یک گنگ موتورسوار، فیوریوسای جوان را میانه از هم پاشیدن می‌ربایند.

فیلم فیوریوسا: حماسه مکس دیوانه Furiosa: A Mad Max Saga

فیلم بالرین Ballerina

آنا د آرماس (Ana de Armas) قرار است نقش کاراکتری با اعتماد به نفس و جذاب به نام رونی (Rooney) را بازی کند. او در این اثر که اسپین‌آفی از فرنچایز John Wick است، نقش بالرینی را برعهده دارد که می‌خواهد برای انتقام دست به آدم‌کشی بزند. فیلم Ballerina قرار است داستانی احساسی و عمیق را روایت کند و به لطف جذابیت‌های ظاهری شخصیت اصلی‌اش احتمالا می‌تواند افراد زیادی را به سالن‌های سینما بکشاند.

Eve که آنا د آرماس نقش او را بازی می‌کند، رقاصی است که پس از مرگ خانواده‌اش تصمیم می‌گیرد افراد مسئول این کار را از بین ببرد. فیلم Ballerina یکی از آثار بلاک‌باستری تابستان خواهد بود که در تاریخ 18 خرداد ماه 1403 (7 ژوئن 2024) اکران می‌شود. شی هاتن (Shay Hatten)، نویسنده جان ویک، فیلم‌نامه این اثر را نوشته است. علاوه بر این، باید ذکر کنیم که این اثر قرار است کیانو ریوز (Keanu Reeves) و یان مک‌شین (Ian McShane) را که در فرنچایز اصلی حضور داشتند، در داستان خود جای دهد. این اثر رقص و مرگ را با هم ترکیب می‌کند تا بتواند تجربه‌ای ویژه را برای مخاطب‌ها به ارمغان آورد. پس اگر عاشق فیلم‌های اکشن هستید، باید این اثر را به لیست تماشایتان اضافه کنید.

فیلم بالرین Ballerina

فیلم ددپول ۳ Deadpool 3

فیلم «ددپول ۳» شاید از آثار ابرقهرمانی سال ۲۰۲۴ باشد اما بی‌تردید می‌تواند طرفداران ژانر اکشن را راضی کند. بازگشت رایان رینولدز فی‌نفسه هیجان‌انگیز است اما بازگشت هیو جکمن در نقش ولورین، رویایی جلوه می‌کند زیرا اون چند سال قبل، از این نقش بازنشسته شد و به نظر نمی‌رسید دیگر علاقه‌ای به حضور در آثار ابرقهرمانی داشته باشد. جزئیات داستانی قسمت سوم مشخص نیست اما می‌دانیم که تنها فیلم دنیای سینمایی مارول در سال ۲۰۲۴ است.

فیلم ددپول ۳ Deadpool 3

فیلم کریون شکارچی Kraven the Hunter

احتمالا پس از انتشار بازی Spider-Man2 برای پلی استیشن با شخصیت کریون بیشتر آشنا شده‌اید؛ شخصیتی که یکی از کاراکترهای شرور جهان اسپایدرمن به‌شمار می‌رود و سونی علاقه بسیار زیادی به ساخت یک فیلم انحصاری برای این شخصیت داشت که سرانجام فیلم Kraven the Hunter به‌عنوان چهارمین فیلم دنیای مرد عنکبوتی سونی یا همان Sony Spider-Man Universe اکران خواهد شد.

در فیلم کراون شکارچی : سرگئی کراوینوف، مهاجر روسی، در ماموریتی است تا ثابت کند که بزرگترین شکارچی جهان است.کریون شکارچی قرار است در ۳۰ اوت ۲۰۲۴ در ایالات متحده اکران شود.

فیلم کریون شکارچی Kraven the Hunter

فیلم ونوم ۳ Venom 3 یکی دیگر از فیلم های اکشن ۲۰۲۴

در سال ۲۰۱۸ تام هاردی اعلام کرده بود که قرار است در سه فیلم در نقش شخصیت ونوم نقش‌آفرینی کند و امسال به فیلم سوم این مجموعه رسیدیم که احتمالا چند ماه قبل از اکران عنوان کامل آن مشخص خواهد شد و اکنون با همان عنوان ونوم ۳ آن را می‌شناسیم. سری سوم ونوم، Venom: The Last Dance نامیده شده و دو هفته زودتر از آنچه قبلا گفته شده بود، در تاریخ ۲۵ اکتبر (۴ آبان ۱۴۰۳) اکران خواهد شد.

ونوم: آخرین رقص را کلی مارسل کارگردانی می‌کند که نویسنده و تهیه کننده دو فیلم اول ونوم بوده است. علاوه بر هاردی، جونو تمپل و چیوتل اجیوفور نیز به بازیگران فیلم پیوسته‌اند.جزئیات مربوط به پلات فیلم نامشخص است اما می‌دانیم فیلم ادامه دهنده ونوم‌های قبلی است.

فیلم ونوم ۳ Venom 3

فیلم فرد سرخ‌پوش Red One

فیلم رد وان یکی از بهترین فیلم‌های اکشن سال جدید است. ژانر فیلم سینمایی رد وان اکشن، ماجراجویی و کریسمسی است که توسط جیک کاسدان کارگردانی و فیلمنامه آن توسط کریس مورگان نوشته شده است. در این فیلم، دوئین جانسون نقش اصلی را ایفا می‌کند و به همراه گروهی از بازیگران از جمله کریس ایوانز، کرنان شیپکا، لوسی لیو، مری الیزابت الیس، جی.کی. سیمونز، نیک کرول و کریستوفر هیویو حضور دارند. جانسون، هیرام گارسیا، دنی گارسیا، کاسدان، ملوین مار و مورگان در این فیلم به عنوان تهیه‌کنندگان فعالیت می‌کنند. این پروژه تولید مشترکی بین شرکت‌های سون باکس پروداکشنز، آمازون استودیوز، آمازون پرایم اوریجینال فیلمز، دیتکتیو ایجنسی و کریس مورگان پروداکشنز است. مدت زمان فیلم Red One در کل 1 ساعت و 42 دقیقه است.

فیلم Red One در یک فروشگاه اسباب بازی رخ می‌دهد، جایی که جانسون با لباس یک شخصیت ناشناس حضور دارد. اطلاعات بیشتری درباره داستان و رویدادهای این فیلم اکشن کمدی در دسترس نیست.

جیک کاسدان و دوئین جانسون پیش از این در دو قسمت از فیلم “جومانجی” با هم همکاری کرده‌اند که به طور کلی بیش از ۱.۷ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشت. کریس مورگان، نویسنده نه قسمت از سری فیلم “سریع و خشن”، وظیفه نوشتن فیلمنامه “Red One” را براساس داستانی از هیرام گارسیا بر عهده داشته است. انتظار می‌رود این فیلم کمدی اکشن در سال آینده توسط آمازون در تعطیلات سال نو منتشر شود.

فیلم فرد سرخ‌پوش Red One

فیلم گلادیاتور ۲ Gladiator 2

سال ۲۰۰۰ بود که فیلم جریان‌ساز و ماندگار گلادیاتور به کارگردانی ریدلی اسکات روی پرده سینماها رفت و افراد بسیار زیادی در سراسر جهان عاشقش شدند؛ فیلمی که قطعا یکی از بهترین فیلم‌های تاریخ به‌شمار می‌رود و خیلی‌ها انتظار داشتند دنباله‌ای برای آن اثر به‌یادماندنی ساخته شود که این موضوع تا سال ۲۰۲۴ به واقعیت تبدیل نشد.

ریدلی اسکات بعد از بیست و اندی سال تصمیم گرفت قسمت دوم فیلم محبوب اسکاربرده‌اش «گلادیاتور» را بسازد، با پل مسکال و دنزل واشینگتن. در این درام تاریخی اسکات در ادامه داستان قسمت اول حول لوسیوس (خواهرزاده کومودوس) که ماکسیموس (راسل کرو در «گلادیاتور») او را نجات داده بود، می‌چرخد؛ لوسیوس حالا مردی بالغ شده است.

فیلم گلادیاتور ۲ Gladiator 2

فیلم عشق دروغ خونین Love Lies Bleeding

تریلر عشق دروغ خونین یا عشق زخم می‌زند در جشنواره ساندنس به نمایش درآمده اما اکران عمومی‌اش هشتم مارس است. بسیاری در زمان نمایش فیلم در ساندنس آن را یکی از داغ‌ترین فیلم های اکشن ۲۰۲۴ نامیدند. در این فیلم بازیگرانی همچون کریستن استوارت، کیتی اوبراین، جنا مالون، آنا باریشنکوو، دیو فرانکو و اد هریس ایفای نقش کرده‌اند. این فیلم محصول مشترک بریتانیا و آمریکاست. داستان آن در سال ۱۹۸۹ اتفاق می‌افتد و رابطهٔ بین یک مدیر باشگاه منزوی با یک خانواده جنایتکار و یک بدنساز جاه‌طلب را روایت می‌کند.

فیلم عشق خون می‌خواهد Love Lies Bleeding

فیلم سونیک خارپشت ۳ Sonic the Hedgehog 3

به آخرین فیلم حاضر در مقاله بهترین فیلم های اکشن ۲۰۲۴ رسیدیم که در آخرین روزهای سال ۲۰۲۴ روی پرده سینماها خواهد رفت. پس از موفقیت دو قسمت ابتدایی مجموعه سینمایی سونیک قسمت سوم آن در اواخر سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد تا ببینیم آخرین نقش‌آفرینی جیم کری چگونه پیش خواهد رفت. جیم کری که قصد داشت از بازیگری بازنشسته شود قرار است بار دیگر در این فیلم نقش شخصیت دکتر اگمن یا همان دکتر ربات‌نیک را ایفا کند تا ما شاید برای آخرین بار از هنرنمایی این بازیگر محبوب سینما لذت ببریم. طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است در روز ۳۰ آذر سال ۱۴۰۳ قسمت سوم مجموعه سونیک خارپشت اکران شود و به‌همین‌دلیل هنوز اطلاعات زیادی از روند داستانی آن دردسترس نیست.

فیلم سونیک خارپشت ۳ Sonic the Hedgehog 3

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا