افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
سریال ایرانی

زمان پخش فصل سوم زخم کاری مشخص شد

مهدویان در تدارک فصل سوم «زخم کاری» است و بخش عمده آن فیلمبرداری و به پایان رسیده است.

هنوز فصل سوم سریال «زخم کاری» آغاز نشده که شنیده شده مهدویان می‌خواهد فصل چهارم را تولید کند. این سریال در فصل اول مخاطبان زیادی داشت اما فصل دوم آن به نسبت فصل اول مخاطبانش را راضی نکرد. حالا خیلی‌ها منتظر هستند که با بازگشت جواد عزتی در نقش اول این سریال با نام مالک مالکی آیا جذابیت گمشده «زخم کاری» باز می‌گردد.

به گزارش بازیگر 360 ،فصل سوم این سریال پرمخاطب بعد از پایان سریال «قطب شمال» پخش می‌شود و انگار داستان مالک به فصل چهارم کشیده خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود تا اوایل پاییز ادامه داشته باشد.

شنیده ها حاکیست همزمان فیلم‌برداری فصل چهارم این مجموعه هم آغاز شده. همچنین بازیگران جدیدی همچون مهدی سلطانی، فاطمه مسعودی‌فر به فصل سوم زخم کاری اضافه می‌شوند.

فصل اول این سریال بر اساس اقتباس رمان «بیست زخم‌کاری» محمود حسینی‌زاد از نویسندگان ایرانی است. سریالی که ابتدا قرار بود نهایت در ۱۵ قسمت ساخته شود. اما مهدویان تصمیم گرفت داستان این سریال را به فصل دوم و در نهایت به فصل سوم برساند و زمزمه‌های فصل چهارم هم شنیده شده است. اما به نظر می‌رسد داستان «زخم کاری» در فصل چهارم به پایان برسد و بعید است سریال محمدحسین مهدویان بیش از این ادامه داشته باشد.

منبع : همشهری آنلاین

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا