افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

برگزاری مراسم چهلم رضا داوودنژاد در منچستر + تاریخ و ساعت دقیق مراسم

بعد از گذشت 40 روز از درگذشت رضا داوودنژاد، مونا داوودنژاد با انتشار یک پست از برگزاری مراسم چهلم این بازیگر در منچستر خبر داد.

رضا داوودنژاد چندی پیش در حضور جمع قابل توجهی از هنرمندان و مردم در منزل ابدی اش آرام گرفت. رضا داوودنژاد که با چهره خندانش شناخته می شد از بازیگران باسابقه سینما و تلویزیون بود. رضا داوودنژاد در روز 13 فروردین بر اثر نارسایی کبد دار فانی را وداع گفت. رضا داوونژاد فرزند علیرضا داوودنژاد کارگردان مشهور و برادر زهرا و علی داوودنژاد بود.

به گزارش بازیگر 360 ، رضا داودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون ایران که ۱۳ فروردین ماه به دلیل عوارض عفونت خونی از دنیا رفت و روز شنبه ۱۸ فروردین ماه کنار مادربزرگش احترام‌سادات حبیبیان (مامان آتی) به خاک سپرده شد.

حالا بعد از گذشت 40 روز از درگذشت رضا داوودنژاد، مونا داوودنژاد دختر عموی این بازیگر با انتشار یک پست از برگزاری مراسم چهلم این بازیگر جوان در منچستر خبر داد.

رضا داوودنژاد

مونا داوونژاد در این پست نوشت:

از شما دوستان و آشنایان دعوت به عمل می آید که برای تسکین درد ابدی ما در مراسم چهل در تاریخ 17 می (جمعه) از ساعت 5 بعدازظهر تا 7 در سالن مجموعه یاران حضور یافته تا یاد و خاطره آن مرحوم زنده شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا