اخبار دیگران

نخل طلای کن چقدر طلا دارد؟ شوپارد و جشنواره نخل طلای کن 2024

شوپارد با آغاز هفتاد و هفتمین دوره فستیوال بین المللی فیلم کن از نخل طلای امسال این جشنواره رونمایی کرده است و در این رویداد 12 روزه، با جواهراتی شگفت انگیز، همراه با زنان و بازیگران مطرح سینما حضور فعال خود را در جشنواره کن امسال نیز به نحوی برجسته به نمایش خواهد گذاشت.

نخل طلای کن 2024

نخل طلای کن

مدیر هنری شوپارد، کارولین شوفل، کسی است که نخل طلای جشنواره کن را در سال 1997 مجددا طراحی و بروزرسانی کرد و امسال نیز شوپارد این شاخه نخل را با 118 گرم طلا، در بستری از کریستال شفاف، برای اهدای جوایز کن طراحی و پیاده سازی نموده است. لازم به ذکر است که شوپارد امتیاز انحصاری ساخت تمام جوایز اهدا شده را در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم کن در اختیار خود گرفته است.

همه چیز در سال 1997 زمانی آغاز شد که کارولین شوفل با پیر ویو، مدیر وقت جشنواره بین المللی فیلم کن آشنا شد. در حالی که او به دقت نخل طلای درون دفتر پیر ویو را بررسی می کرد، از او دعوت کرد تا تفسیر جدیدی از این جایزه افسانه ای را طراحی کند. این چالش جدیدی بود که او با اشتیاق فراوان مورد موافقت طرفین قرار گرفت و شوپارد الهامات و خلاقیت بی‌پایان خود را به یکی از جوایز بسیار مورد علاقه صنعت فیلم اختصاص داد. و اینگونه بود که در مراسم اختتامیه جشنواره کن 1998، نخل طلای جدید به شکلی که اکنون وجود دارد به جهانیان معرفی شد.

گوشواره پروانه

رونمایی از کلکسیون جدید جواهرات شوپارد

در طول چند دهه گذشته، شوپارد آثار منحصر به فرد خود را در زمینه جواهرات با بزرگترین ستاره های سینما به روی فرش قرمز جشنواره کن رونمایی میکند. جولیا رابرتز، شارلز ترون، کیت بلانشت و … نام های بزرگی بسیاری که در سالهای گذشته با جواهرات شوپارد بروی فرش قرمز کن ظاهر شده اند. و اینگونه خواهد بود که اشتیاق مردم برای خرید طلا و جواهرات شوپارد در سراسر دنیا به طور روز افزون مورد توجه همگان قرار گرفته است.

کلکسیون جدید جواهرات شوپارد، مجموعه‌ای استثنایی از زیبایی و دل‌فریبی است که هر طرح و هر قطعه‌ای داستان خودش را با زیبایی و حکایت خاص خودش داراست. یک دستبند طلا یا یک گردنبند طلا خاص یا یک گوشواره طلای منحصر بفرد یا یک انگشتر طلا بینظیر از این برند، همگی با استفاده از جواهراتی با کیفیت بالا و طراحی‌های منحصر به فرد اجرا شده اند بطوریکه هر قطعه با دقت و حساسیت بیشتری از لحاظ فنی و زیبایی ساخته شده است، تا به معنای واقعی کلمه، یک شاهکار هنری باشد.

در زیر شما را به دیدن مجموعه جواهراتی از کلکسیون جدید شوپارد، در فرش قرمز افتتاحیه کن 2024، دعوت میکنیم.

فرش قرمز کن

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

شادی همتی

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا