افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

پدر در غم پسر ؛ ویدئوی تلخ و احساسی پدر رضا داوودنژاد به مناسبت تولد پسرش

به گزارش بازیگر 360 ، ویدئوی غم‌انگیز و دلخراش پدر رضا داوود نژاد به مناسبت تولد پسرش منتشر شد. او در این ویدئو نوشت: “پسرم، تولدت مبارک.” بیست و نهم اردیبهشت، روز تولد رضا داوود نژاد، امسال با چهلمین روز درگذشت این بازیگر محبوب همزمان شده است.

این پیام نه تنها دل خانواده داوود نژاد بلکه دل هواداران این بازیگر را نیز به درد آورد. این همزمانی تلخ، بیشتر از همیشه یادآور جای خالی رضا در زندگی همه کسانی است که او را می‌شناختند و دوست داشتند. از دست دادن او ضایعه بزرگی برای جامعه هنری ایران بود و تا مدت‌ها جای خالی او حس خواهد شد. امید است که با مرور خاطرات و کارهای برجسته‌اش، تسکینی برای دل‌های داغدار باشد.

رضا داوود نژاد در سال ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. او از خانواده‌ای هنری بود و از کودکی به دنیای بازیگری علاقه‌مند شد. فعالیت حرفه‌ای خود را در دهه ۱۳۷۰ با بازی در مجموعه‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی آغاز کرد. رضا با بازی در فیلم‌هایی همچون “مصائب شیرین” و “بچه‌های بد” توانست توجه منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کند و جایگاه ویژه‌ای در سینمای ایران پیدا کند.

در طول دوران حرفه‌ای خود، رضا داوود نژاد با کارگردانان و بازیگران برجسته‌ای همکاری کرد و نقش‌های متنوعی را به خوبی ایفا نمود. او علاوه بر بازیگری، در تهیه‌کنندگی و کارگردانی نیز فعالیت داشت و توانست آثاری ارزشمند و ماندگار در سینمای ایران خلق کند. زندگی حرفه‌ای رضا با فراز و نشیب‌های زیادی همراه بود، اما همواره با عشق و تعهد به هنر ادامه یافت تا زمانی که در سن ۴۳ سالگی به دلیل بیماری از دنیا رفت. رضا داوود نژاد همواره به عنوان یکی از چهره‌های دوست‌داشتنی و ماندگار در سینمای ایران یاد خواهد شد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا