افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

اولین نگاه به مراسم ازدواج رویایی شیدا خلیق و کیوان ساکت‌اف با حضور همراهان خاص !

به گزارش بازیگر 360 ، اولین تصاویر از مراسم ازدواج شیدا خلیق و کیوان ساکت‌اف با حضور دو مهمان نامتعارف منتشر شد!

ازدواج شیدا خلیق و کیوان ساکت‌اف

شیدا خلیق، بازیگر برجسته سینما و تلویزیون ایران، تصویری از مراسم ازدواج خود با کیوان ساکت‌اف را به اشتراک گذاشت. در این عکس، حضور دو سگ نیز که این زوج را در مراسم همراهی می‌کردند، توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

ازدواج شیدا خلیق و کیوان ساکت‌اف

شیدا خلیق در 5 خرداد 1372 در تهران به دنیا آمد. او از بازیگران جوان و بااستعداد سینما و تئاتر ایران است که فعالیت هنری خود را از دوران کودکی آغاز کرد. او در فیلم‌های مطرحی چون «یه حبه قند» به کارگردانی رضا میرکریمی در سال 1389 و «بوسیدن روی ماه» به کارگردانی و نویسندگی همایون اسعدیان در سال 1390 نقش‌آفرینی کرده است. شیدا خلیق دختر ناهید مسلمی، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون، است و تاکنون در نقش‌های مختلفی به خوبی درخشیده است.

ازدواج شیدا خلیق و کیوان ساکت‌اف

کیوان ساکت‌اف، که اکنون همسر شیدا خلیق است، یکی از مجریان شناخته شده و محبوب ایران است. او در چند سال اخیر با اجرای برنامه‌های مختلف تلویزیونی و رادیویی به شهرت رسیده است. ساکت‌اف هنرپیشه سینما و تئاتر و کارگردان نیز هست. او کارگردانی نمایش «همان همیشگی» را بر عهده داشته و در نمایش «پچ‌پچه‌های پشت خط نبرد» نیز ایفای نقش کرده است.

ازدواج شیدا خلیق و کیوان ساکت‌اف

کیوان ساکت‌اف با شخصیت کاریزماتیک و توانایی‌های بی‌نظیر خود، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در بین مخاطبان پیدا کند. مراسم ازدواج این دو چهره هنری با حضور دوستان و نزدیکانشان به شکلی خاص و به یادماندنی برگزار شد.

ازدواج شیدا خلیق و کیوان ساکت‌اف

حضور دو سگ در مراسم ازدواج این زوج، یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این رویداد بود. این اقدام نه تنها نشان دهنده علاقه این زوج به حیوانات است، بلکه به نوعی تفاوت و نوآوری در برگزاری مراسم ازدواج را نیز به نمایش گذاشت. عکس‌های منتشر شده از این مراسم، با استقبال زیادی از سوی هواداران و رسانه‌ها مواجه شده است.

ازدواج شیدا خلیق و کیوان ساکت‌اف

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا