افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
ویدیو بازیگران

رونمایی از تریلر “مگالوپلیس”: کاپولا با رؤیای آرمانشهر به کن آمد

به گزارش بازیگر 360، این فیلم که با حضور بازیگران نامداری همچون آدام درایور، ناتالی امانوئل، جیسون موموآ، لارنس فیشبورن و … ساخته شده، روایتگر داستان شهری رؤیایی به نام مگالوپلیس و شخصیت‌های مختلف آن است.

فرانسیس فورد کاپولا با فیلم جدیدش “مگالوپلیس” به کن آمد: رؤیای آرمانشهر در دنیایی پرستاره

در این تریلر، برای اولین بار شاهد تصاویری از این شهر آرمانی و همچنین شخصیت‌های اصلی داستان هستیم. سزار (با بازی آدام درایور) به عنوان شهردار مگالوپلیس، سیسرو (با بازی جیسون موموآ) و دخترش جولیا (ناتالی امانوئل) از جمله این شخصیت‌ها هستند.

هنوز هیچ پخش‌کننده‌ای در آمریکا برای “مگالوپلیس” انتخاب نشده، اما این فیلم در اکثر کشورهای اروپایی پخش‌کننده دارد. نکته جالب توجه این است که کاپولا با وجود عدم وجود پخش‌کننده در آمریکا، در صحنه نهایی فیلم از تماشاگران دعوت می‌کند تا آن را در سال ۲۰۲۴ در IMAX تماشا کنند. این موضوع نشان‌دهنده تمایل او برای اکران سینمایی این اثر و عدم تمایلش برای عرضه مستقیم آن در سرویس‌های استریم مانند نتفلیکس یا آمازون پرایم است.

“مگالوپلیس” بدون شک یکی از موردانتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۲۴ است و به نظر می‌رسد که کاپولا با این اثر قصد دارد بار دیگر مخاطبان را شگفت‌زده کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا