افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

عکس‌ هايی نایاب از عروسی لاكچری پدر و مادر ليلا حاتمی

به گزارش بازيگر 360 ،‌ نگاهی به عکسی از مراسم ازدواج زنده‌یاد علی حاتمی و همسرش زری (زهرا) خوشکام بیندازید. زری خوشکام، با نام اصلی زهرا خوشکام و نام هنری زهرا حاتمی، بازیگر پرآوازه سینما و تلویزیون، در ۸ دی ۱۳۲۶ در اصفهان به دنیا آمد و امروز، جمعه ۲۸ اردیبهشت‌ماه، در سن ۷۷ سالگی درگذشت. او که همسر کارگردان مشهور علی حاتمی و مادر بازیگر معروف لیلا حاتمی و مادر همسر علی مصفا کارگردان و بازیگر بود، یکی از برجسته‌ترین چهره‌های سینمای ایران به شمار می‌رفت.

زری خوشکام

لوکس و خاص ؛ عروسی زری خوشکام و علی حاتمی در ساختمان آلومینیوم

عکس عروسی زری خوشکام و علی حاتمی که اخیراً منتشر شده، نمایانگر جشنی باشکوه و لوکس است که حدود پنجاه سال پیش برگزار شده بود.

زری خوشکام

در دهه پنجاه، برگزاری مراسم عروسی در تالارها امری نادر و خاص محسوب می‌شد و معمولاً خانواده‌ها ترجیح می‌دادند عروسی را در خانه‌های خود یا همسایگان برگزار کنند. اما عروسی زری خوشکام و علی حاتمی در تالار گل، واقع در ساختمان آلومینیوم خیابان جمهوری، نمادی از یک عروسی لوکس و تشریفاتی بود.

زری خوشکام

در آن زمان، مدیریت تالار گل در آگهی‌ای در روزنامه اطلاعات، قیمت خدمات خود را به ازای هر مهمان ۵۵ تومان و ۵ ریال اعلام کرده بود. این آگهی، همراه با عکس مراسم ازدواج زنده‌یاد علی حاتمی و زری خوشکام، در مجله اطلاعات هفتگی منتشر شده است و نشان‌دهنده استانداردهای لوکس و متفاوت برگزاری مراسم عروسی در آن دوره می‌باشد.

زری خوشکام

بازدید از این عکس‌ها نه تنها به یادآوری زندگی هنرمندانه این دو شخصیت برجسته کمک می‌کند، بلکه نمایی از فرهنگ و رسوم عروسی‌های دهه پنجاه را نیز به نمایش می‌گذارد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا