افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
سریال ایرانیفیلم و سریال

شبکه دو سیما با سریال «پشت پرده» راهی یزد می‌شود

به گزارش بازیگر 360 ، این سریال که محصول مرکز هنری رسانه‌ای نهضت با همکاری شبکه دو سیما است، در ۲۸ قسمت به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی و تهیه‌کنندگی مصطفی رضوانی از اول خرداد ماه، شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۱۵ روی آنتن می‌رود.

سریال «پشت پرده»؛ روایت داستانی از یزد و قصه زندگی امروز

سریال «پشت پرده»؛ روایت داستانی از یزد و قصه زندگی امروز

«پشت پرده» با رویکرد معرفی سبک زندگی، فرهنگ و هویت یزدی‌ها ساخته شده و در آن شاهد تقابل دو فرهنگ اصیل ایرانی و فرهنگ امروزی‌شده شهری خواهیم بود.

داستان این سریال حول محور دو خانواده می‌چرخد که یکی برای انجام عمل آی‌وی‌اف و دیگری برای یک سفر تفریحی در ایام نوروز به یزد سفر کرده‌اند.

در این میان، مسائل مختلف اجتماعی از جمله فرزندآوری، بحران کاهش جمعیت، عدالت آموزشی، مسائل معلمان و نقش معلم در چرخه حکمرانی نیز به تصویر کشیده می‌شود.

«پشت پرده» با فضایی طنز و کمدی موقعیت، به سوژه‌های روز می‌پردازد و سعی دارد تا مخاطب را با چالش‌ها و مسائل زندگی امروز درگیر کند.

بازیگران این سریال عبارتند از: رضا شفیعی‌جم، مریم کاویانی، جواد خواجی و جمعی از بازیگران یزدی.

«پشت پرده» تلاشی است برای روایت قصه زندگی امروز در فضایی متفاوت از آنچه تاکنون مخاطبان شبکه‌های سراسری بیننده آن بوده‌اند.

این سریال با به تصویر کشیدن فرهنگ و هویت یزدی‌ها، می‌تواند به شناخت هرچه بیشتر این استان و آداب و رسوم مردم آن کمک کند.

علاقه‌مندان به سریال‌های اجتماعی و طنز می‌توانند از تماشای «پشت پرده» در شب‌های شنبه تا چهارشنبه شبکه دو سیما لذت ببرند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا