افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
سریال خارجیفیلم و سریال

فصل دوم «مسئله سه جسم» در راه است؛ نبرد با بزرگ‌ترین تهدید بشریت ادامه دارد

به گزارش بازیگر 360 ، این خبر پس از گذشت حدود دو ماه از انتشار فصل اول سریال در تاریخ 2 فروردین 1403 (21 مارس 2024) منتشر شد. فصل اول «مسئله سه جسم» که به مدت هفت هفته در میان 10 نمایش برتر نتفلیکس قرار داشت، با استقبال چشمگیر مخاطبان روبرو شد.

نتفلیکس سریال علمی تخیلی «مسئله سه جسم» را برای فصل دوم تمدید کرد!

داستان این سریال در دو مقطع زمانی چین 1960 و زمان حال روایت می‌شود و حول محور زنی جوان و تصمیم سرنوشت‌ساز او می‌چرخد. زمانی که قوانین فیزیک به طرز عجیبی در مقابل چشمان همه نقض می‌شود، گروهی از دانشمندان بااستعداد به همراه یک کارآگاه زبده برای مقابله با بزرگ‌ترین تهدید تاریخ بشر متحد می‌شوند.

فصل اول سریال «مسئله سه جسم» با بازی چهره‌های مطرحی همچون جوان آدپو، جان بردلی-وست، تسای چین، لیام کانینگهام، ایزا گونزالس، جس هانگ، سی شیموکا، بندیکت وانگ و سامر عثمانی به کارگردانی درک سانگ، اندرو استنتون، مینکی اسپیرو و جرمی پودسوا ساخته شد.

انتشار فصل دوم سریال «مسئله سه جسم» هنوز تاریخ دقیقی ندارد، اما با توجه به استقبال گسترده از فصل اول، انتظار می‌رود به زودی شاهد اخبار جدیدی در این خصوص باشیم.

علاقه‌مندان به ژانر علمی تخیلی و طرفداران سریال «بازی تاج و تخت» می‌توانند منتظر فصل دوم «مسئله سه جسم» باشند تا بار دیگر غرق در دنیای پرماجرا و جذاب این سریال شوند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا