افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

زهرا خوشکام در آغوش ابدی علی حاتمی + تصاویر غم‌انگیز خاکسپاری

به گزارش بازیگر 360 ، زهرا خوشکام، بازیگر قدیمی سینما، پس از درگذشت در سن ۷۷ سالگی، در کنار همسر فقیدش علی حاتمی به خاک سپرده شد. مراسم خاکسپاری او صبح روز ۲۹ اردیبهشت‌ماه در فضایی آرام و خانوادگی برگزار شد.

زهرا خوشکام

لیلا حاتمی، علی مصفا و فرزندشان در این مراسم حضور داشتند و پیکر زهرا خوشکام پس از قرائت نماز میت به آرامگاه ابدی‌اش منتقل شد.

زهرا خوشکام

این مراسم ساده و به دور از تشریفات مرسوم، با احترام و قدردانی از زندگی و کارنامه هنری این بازیگر برگزار شد.

زهرا خوشکام

این مراسم با حضور تعدادی از چهره‌های مشهور سینما و تلویزیون برگزار شد. احترام برومند، حامد بهداد، حمید نعمت‌الله، حبیب رضایی، بهناز جعفری، سعید خانی، و هوشنگ گلمکانی از جمله افرادی بودند که برای وداع با این هنرمند گرد هم آمدند.

جمعی از مردم علاقه‌مند به سینما نیز در این مراسم حضور داشتند و با حضورشان به یاد و خاطره زهرا خوشکام ادای احترام کردند. این مراسم نشان‌دهنده تأثیر عمیق او بر سینما و هنرمندان هم‌عصرش بود.

زهرا خوشکام

لازم به ذکر است ، زهرا خوشکام، بازیگر قدیمی و همسر علی حاتمی، یکی از چهره‌های شناخته‌شده در سینمای ایران بود. او در سال ۱۳۲۷ در تهران متولد شد و از جوانی به بازیگری روی آورد. زهرا خوشکام با ایفای نقش‌های مختلف در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی، به یکی از بازیگران محبوب و مشهور دوران خود تبدیل شد.

زهرا خوشکام

او در طول فعالیت هنری‌اش با کارگردانان و بازیگران بزرگی همکاری کرد و نقش‌های ماندگاری را از خود به جای گذاشت. از جمله آثار برجسته او می‌توان به فیلم‌هایی چون “سوته‌دلان”، “حسن کچل” و “طوقی” اشاره کرد. زهرا خوشکام همچنین در سریال‌های تلویزیونی مانند “هزاردستان” که توسط همسرش علی حاتمی کارگردانی شد، نقش‌آفرینی کرد و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا