افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
عکس بازیگران

لیام همسورث در نقش گرالت! تصاویر جدید فصل چهارم سریال ویچر رونمایی شد

به گزارش بازیگر 360 ، همسورث در این فصل جایگزین هنری کویل شده و قرار است ماجراجویی‌های جدیدی را با شخصیت گرالت تجربه کند.

لیام همسورث در نقش گرالت! تصاویر جدید فصل چهارم سریال ویچر منتشر شد

لیام همسورث در نقش گرالت در سریال The Witcher لیام همسورث در قامت جلاد بلاویکن در سریال The Witcher لیام همسورث با شمشیر گرالت در سریال The Witcher تصاویر فصل چهارم ویچر؛ لیام همسورث در قامت گرالت گرالت با لباس گرگ سفید در سریال The Witcher

در این تصاویر، شاهد نبرد سلاخ بلاویکن با ویلگه‌فورتز هستیم که با پیروزی این جادوگر به پایان می‌رسد. همچنین تصویری از گرالت با زره گرگ سفید منتشر شده که طرفداران را بیش از پیش هیجان‌زده کرده است.

لورن اشمیت هیسریچ همچنان به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و شورانر سریال ویچر فعالیت می‌کند. تومک باگینسکی، جارک ساگو، جیسون براون و شان دنیل نیز از دیگر تهیه‌کننده‌های این سریال هستند.

علاوه بر لیام همسورث، فریا آلن در نقش سیری، آنیا چالاترا در نقش یِنیفر و جوئی بیتی در نقش جسکیر نیز در فصل چهارم این سریال حضور دارند.

داستان سریال ویچر بر اساس کتاب‌های آندری ساپکوفسکی ساخته شده و روایتگر ماجراجویی‌های گرالت، یک شکارچی هیولا در دنیایی پر از خطرات و شگفتی‌ها است.

انتشار فصل چهارم سریال ویچر هنوز تاریخ دقیقی ندارد، اما با توجه به انتشار این تصاویر جدید، انتظار می‌رود به زودی شاهد خبرهای بیشتری در این خصوص باشیم.

علاقه‌مندان به سریال ویچر و طرفداران دنیای فانتزی می‌توانند منتظر فصل جدید این سریال باشند تا بار دیگر با گرالت و یارانش در سفری هیجان‌انگیز همراه شوند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا