افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

تصویری از تغییرات ارسطوی سریال پایتخت پس از ۱۳ سال

به گزارش بازیگر 360 ، احمد مهران‌فر، که نقش ارسطو را در سریال “پایتخت” بازی کرد، در حال حاضر ۴۸ ساله است.

تصاویری از تغییر چهره او پس از ۱۳ سال از ایفای نقش ارسطو را می‌توانید مشاهده کنید.

ارسطو

بیوگرافی احمد مهران‌فر

احمد مهران‌فر، بازیگر سینما و تلویزیون، در تاریخ ۱۰ خرداد ۱۳۵۴ در شهر کاشان به دنیا آمد. او به خاطر بازی در نقش ارسطو در سریال تلویزیونی «پایتخت» به شهرت دست یافت. فعالیت حرفه‌ای او در عرصه بازیگری از سال ۱۳۷۸ با شروع به کار در تئاتر آغاز شد.

مهران‌فر در سال ۱۳۸۰ با بازی در فیلم «نان، عشق، موتور ۱۰۰۰» به کارگردانی ابوالحسن داوودی، نخستین تجربه‌اش در زمینه سینما را آغاز کرد و در دو سال بعد، با سریال تلویزیونی «بانکی‌ها» وارد عرصه تلویزیون شد.

از جمله آثار مهم او می‌توان به «آکتور»، «روابط»، «شاعر زباله‌ها»، «عصر روز دهم»، «درباره الی»، «ماجرای نیمروز»، «بیخود و بی جهت»، «زاپاس»، «پایتخت»، «سال‌های دور از خانه»، «کاتیوشا»، «خجالت نکش»، «انفرادی» و «دینامیت» اشاره کرد.ارسطو

این فیلم‌ها تنها چند نمونه از آثاری هستند که احمد مهران‌فر در آنها نقش داشته و وی در سال‌های مختلف با بازی در فیلم‌ها و سریال‌های متنوع، توانسته است توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا