افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
سریال ایرانیفیلم و سریال

منتظر سریالی جذاب باشید: “در انتهای شب” از 3 خرداد در فیلم‌نت

به گزارش بازیگر 360 ، علاقه‌مندان به سریال‌های ایرانی می‌توانند از پنجشنبه 3 خرداد 1403 منتظر تماشای اولین قسمت از سریال «در انتهای شب» باشند.

«در انتهای شب» از ۰۳/۰۳/۰۳ در فیلم‌نت: دیگه دیره واسه خاطره ساختن…

این سریال که به کارگردانی آیدا پناهنده و تهیه‌کنندگی محمد یمینی ساخته شده است، به صورت اختصاصی در پلتفرم فیلم‌نت منتشر خواهد شد.

«در انتهای شب» از ۰۳/۰۳/۰۳ در فیلم‌نت: دیگه دیره واسه خاطره ساختن…

«در انتهای شب» داستان زندگی زوجی به نام امیر (با بازی پارسا پیروزفر) و سارا (با بازی هدی زین‌العابدین) را روایت می‌کند که در آستانه طلاق قرار دارند. آن‌ها در سفری جاده‌ای به گذشته خود بازمی‌گردند و خاطرات مشترکشان را مرور می‌کنند. این سفر، فرصتی برای آن‌ها است تا در مورد زندگی خود و آینده‌شان تجدید نظر کنند.

آیدا پناهنده و ارسلان امیری نگارش فیلمنامه «در انتهای شب» را بر عهده داشته‌اند. فهرست کامل بازیگران این سریال به زودی منتشر خواهد شد.

قسمت اول سریال «در انتهای شب» پنجشنبه 3 خرداد ساعت 8 صبح از فیلم‌نت منتشر می‌شود و قسمت‌های بعدی آن نیز جمعه‌ها ساعت 12 ظهر در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

منتظر تماشای سریالی جذاب و پرکشش با بازی پارسا پیروزفر و هدی زین‌العابدین در فیلم‌نت باشید!

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا