افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

حالِ خرابِ رضا رویگری در پی شنیدن خبر شهادت رئیس جمهور

به گزارش بازیگر 360 ، رضا رویگری از زحمات رئیس جمهور و همکارانش در دولت سیزدهم بسیار تقدیر کرد.

تقدیر رضا رویگری از زحمات شهید آیت الله رئیسی

رضا رویگری از تلاش او و همکارانش در دولت سیزدهم بسیار تقدیر کرد و گفت: حالم بسیار خراب شد وقتی این خبر تلخ را شنیدم. چون در دولت آقای رئیسی بسیار تلاش دیدم. حتی وزیر فرهنگ و ارشاد ایشان به منزلم آمدند و دیدار کردیم. این اتفاقات در گذشته نمی‌افتاد. واقعاً احساس کردم برای رفاه هنرمندان کار می‌کنند. امیدوارم دیگر شاهد چنین خبرهای تلخی نباشیم و این مسیر خدمت‌رسانی به مردم ادامه پیدا کند.

رضا رویگری از جمله هنرمندان پرکار و باسابقه ایران است که در طول فعالیت حرفه‌ای خود در آثار متعددی به ایفای نقش پرداخته است.او در ژانرهای مختلف سینمایی و تلویزیونی از جمله تاریخی، اجتماعی، کمدی و دفاع مقدس تجربه بازیگری دارد.برخی از نقش‌های ماندگار او در آثاری چون “مادر”، “مختارنامه”، “اخراجی‌ها” و “کیف انگلیسی” رقم خورده است.علاوه بر بازیگری، رضا رویگری در زمینه خوانندگی و نقاشی نیز فعالیت دارد.
او سرود “الله الله” (ایران ایران) را در اوایل انقلاب ۱۳۵۷ خوانده است. رویگری در سال‌های اخیر به دلیل بیماری از دنیای بازیگری فاصله گرفته است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا