افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

جعفر دهقان:امیدواریم مسئولین راه رئیسی را ادامه دهند

به گزارش بازیگر 360 ، جعفر دهقان بازیگر سینما و تلویزیون با تأسف بسیار از حادثه هولناک ورزقان یاد کرد و گفت:امیدواریم مسئولین راه شهید آیت الله رئیسی را ادامه دهند.

جعفر دهقان شهادت رئیسی را تسلیت گفت

جعفر دهقان با تأسف بسیار از حادثه هولناک ورزقان یاد کرد و گفت: هیچ‌گاه نمی‌توانم لطف و محبت ایشان را فراموش کنم. خدمت به مردم در دستور کارشان بود و در این راستا بسیار تلاش کردند. پروژه از بین بردن فساد را سرلوحه کار خودش داشت اما صدحیف که دیگر نیست که این مسیر را تکمیل کند که امیدوارم مسئولین دیگر که بر سرکار می‌آیند و یا برسرکار هستند این راه را ادامه دهند. راه ایشان مبارزه با فساد بوده و این راه پررهرو باشد.

جعفر دهقان از جمله بازیگران باسابقه و پرافتخار سینمای ایران است که در طول فعالیت حرفه‌ای خود در آثار متعددی به ایفای نقش پرداخته است. برخی از نقش‌های ماندگار او در آثاری چون “مردان آنجلس”، “یوسف پیامبر”، “ستایش” و “میوه ممنوعه” رقم خورده است.دهقان در سال ۱۳۷۲ با بازی در فیلم “حماسه مجنون” توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از آن خود کند. او در سال ۱۳۶۰ با بازی در فیلم “توجیه” به کارگردانی منوچهر حقانی‌پرست فعالیت سینمایی خود را آغاز کرد.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا