افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

ابراهیم حاتمی‌کیا در واکنش به شهادت رئیس‌ جمهور : دلمان لرزید

به گزارش بازیگر 360 ، حاتمی‌ کیا، کارگردان معروف سینما در خصوص شهادت رئیس جمهور و هیات همراهش در سانحه بالگرد متنی نوشت که ایسنا منتشر کرده است.

در نوشته این کارگردان آمده است:

«هوالمحبوب

در آخرین روز اردیبهشت‌ماه، با انتشار خبر شهادت آیت‌الله رئیسی و هیات همراه دلمان لرزید و بُهت زده شدیم. امروز یکی از تلخ‌ترین حوادث تاریخ این سرزمین را دیدیم و با خود زمزمه کردیم «انا للّه و انا الیه راجعون»

این حادثه دلخراش، تلخ و هولناک را تسلیت می‌گویم. امید است این مقطع حساس با آرامش و اتحاد در راستای منافع و مصلحت ایران عزیز به دور از اختلاف‌های سیاسی و جناحی سپری شود.

خداوند در سالروز ولادت امام رضا (ع) خادمش را با امام هشتم محشور کند.»

ابراهیم حاتمی‌کیا یکی از کارگردانان برجسته، فیلمنامه‌نویسان، تدوینگران، بازیگران و فیلمبرداران سینمای ایران است. او فعالیت سینمایی خود را با ساخت فیلم‌های کوتاه و مستند درباره جنگ آغاز کرد. حاتمی‌کیا برای فیلم “آژانس شیشه‌ای” توانست جایزه بهترین فیلمنامه و کارگردانی را از شانزدهمین جشنواره فیلم فجر کسب کند.

تاکنون، او سه بار موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی جشنواره فیلم فجر برای فیلم‌های “آژانس شیشه‌ای”، “به رنگ ارغوان” و “به وقت شام” شده است.

همچنین برای فیلم “ربان قرمز” نامزد جایزه صدف طلایی جشنواره فیلم سن سباستین شد. در سال ۱۳۹۳، او یکی از نه سینماگری بود که نشان افتخار جهادگر عرصه فرهنگ و هنر را به خاطر یک عمر فعالیت در این عرصه دریافت کرد.

در نظرسنجی سال ۱۳۸۱ از ۵۵ فیلم‌شناس ایرانی، حاتمی‌کیا به عنوان یکی از ده فیلم‌ساز برتر تاریخ سینمای ایران انتخاب شد و در نظرسنجی سال ۱۳۸۱ از ۴۳ منتقد، او در میان پنج کارگردان برتر پس از انقلاب قرار گرفت.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا