افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

مهران رجبی: فقدان آیت الله رئیسی برای کشور صدمه است

به گزارش بازیگر 360 ، مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون نسبت به شهادت رئیس جمهور واکنش نشان داد.

اظهار نظر مهران رجبی نسبت به شهادت رئیس جمهور

این بازیگر عرصه سینما و تلویزیون گفت:  متاسفانه جای خالی آیت‌الله رئیسی در آینده به شدت احساس خواهد شد. شاید مردم تا به امروز کمتر متوجه فعالیت‌های ایشان شده باشند، اما از این پس بیش از گذشته توجهشان به این خدمات جلب خواهد شد، چرا که به مرور  زمان اقدامات آیت‌الله رئیسی جلوه بیشتری خواهد داشت و  مردم اثر آن را در زندگی خود می‌بینند.

مهران رجبی ضمن ابراز تاسف از شهادت رییس جمهور، اشاره کرد: این اتفاقی که  برای کشور افتاد، ناگوار بود. نقش رییس جمهور و وزیر خارجه در اداره امور کشور کلیدی است.  قطعا کسی که اهل معنا باشد از شهادت این دوستان نگران نیست، بلکه قطعا به حال آنها غبطه می‌خوریم.

مهران رجبی در خصوص ابعاد شخصیتی آیت‌الله رییسی، گفت: آقای رییسی  خادم مردم بود و این را در عملکرد ایشان مشاهده کردیم و هرچه بگذرد بیشتر متوجه خواهیم شد. وی کسی بود که به هجمه‌ها و حمله‌ها توجه نکرد و با وجود همه آنها، کار انجام داد. همه رییس جمهورها کار کرده‌اند اما نمونه کارهای ایشان را می‌توان در کارگاه‌های نیمه فعال و پروژه‌های نیمه کاره که به کار افتادند، مشاهده کرد. آخرین آنها هم همین پروژه سد قیز قلعه‌سی بود که پس از ۲۰ سال به نتیجه رسید و با دست ایشان افتتاح شد. اگر در دو کلمه بخواهیم شخصیت ایشان را توصیف کنیم، انقلابی و خستگی‌ناپذیر بود.

رجبی افزود: حضور رییس جمهور در استان‌ها به طور خاص و جهادی انجام می‌گرفت. دیگران هم این کار را انجام می‌دادند ولی سفرهای ایشان، مسئولان استانی را پاسخگو می‌کرد. اینها همه حاکی از این حقیقت است که ما یک رییس جمهور انقلابی و پرتوان را از دست دادیم.

هم‌چنین مهران رجبی در مورد عملکرد دولت در حوزه فرهنگ در طول مدت سه سال ریاست جمهوری آیت‌الله رییسی، گفت: دولت در همه زمینه‌ها موفق و فعال بود. در زمینه فرهنگ هم در دولت ایشان کارهای خوبی صورت گرفت. به لحاظ شرایط خاصی که در کشور داریم، هزینه‌های ساخت فیلم سینمایی بالا است و این هزینه‌ها نسبت به سال‌های گذشته قابل تصور نیست. ولی دولت در زمینه ساخت فیلم سینمایی موفق عمل کرد. پربار شدن صندوق هنر برای هنرمندان و مسئله بیمه هنرمندان، اتفاقات قشنگی بود که در این دولت رخ داد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا