افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
سریال خارجیفیلم و سریال

خانواده اندلس گسترده‌تر شد! بازیگران جدید فصل دوم سریال The Sandman معرفی شدند

به گزارش بازیگر 360 ، طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اسمه کرید مایلز، ادریَن لستر و بری اسلوآنه به ترتیب در نقش‌های دلیریوم، دستینی و The Prodigal به جمع بازیگران این سریال فانتزی و پرمخاطب اضافه شده‌اند.

بازیگران جدید فصل دوم The Sandman معرفی شدند!

این سه بازیگر در کنار تام استاریج (در نقش مورفیوس)، کربی هوول باپتست (در نقش دث)، میسون الکساندر پارک (در نقش دیزایر) و دونا پرستون (در نقش دیسپر) به ایفای نقش در فصل دوم سریال The Sandman می‌پردازند.

علاوه‌بر این، گوئندولین کریستی، پتن اسوالت، جنا کولمن، ویوین آچامپونگ، فردیناند کینگزلی، استیون فرای، عاصم چادری، سانجیو بسکار، وانسو سامونیای و رزان جمال نیز که در فصل اول حضور داشتند، در فصل دوم نیز به ایفای نقش خواهند پرداخت.

دیوید اس. گویر (نویسنده فیلم‌های Blade II، Batman Begins و Batman v Superman: Dawn of Justice) و آلن هاینبرگ (نویسنده فیلم Wonder Woman) به عنوان شورانر، نویسنده و تهیه‌کننده در این سریال حضور دارند. نیل گیمن، خالق مجموعه کمیک‌های Sandman نیز در ساخت این سریال به آن‌ها کمک می‌کند.

فصل دوم سریال The Sandman در حال حاضر در مرحله فیلمبرداری قرار دارد و تاریخ دقیقی برای انتشار آن اعلام نشده است.

علاقه‌مندان به سریال The Sandman می‌توانند برای تماشای فصل اول این سریال به زبان فارسی با زیرنویس فارسی به پلتفرم فیلیمو مراجعه کنند.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا