افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
سریال خارجیفیلم و سریال

جفری رایت به جمع بازیگران سریال The Last of Us پیوست

به گزارش بازیگر 360 ، جفری رایت، بازیگر شناخته‌شده سینما و تلویزیون، به جمع بازیگران فصل دوم سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) پیوسته است.

بازگشت آیزاک به The Last of Us با بازی جفری رایت!

او در این سریال نقش آیزاک، رهبر گروه WLF را ایفا خواهد کرد. رایت پیش از این در بازی The Last of Us Part II به عنوان صداپیشه این شخصیت حضور داشت.

فصل دوم سریال The Last of Us قرار است در نیمه نخست سال ۲۰۲۵ منتشر شود. پدرو پاسکال و بلا رمزی در این فصل نیز به ترتیب نقش‌های جوئل و الی را بازی می‌کنند.

از دیگر بازیگران این فصل می‌توان به گابریل لونا، یانگ مازینو، کیتلین دیور، ایزابلا مرسد، دنی رامیرز، اریلا بارر، تاتی گابریل، اسپنسر لرد و کاترین اوهارا اشاره کرد.

کارگردانی این فصل بر عهده مارک مایلود، نینا لوپز-کورادو، استیون ویلیامز و کیت هرون خواهد بود. نیل دراکمن و کریگ مازین نیز به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی در این سریال حضور دارند.

فصل اول سریال The Last of Us با استقبال گسترده منتقدان و بینندگان روبرو شد و به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های HBO تبدیل شد. این سریال اقتباسی از بازی ویدیویی به همین نام است که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد.

داستان این سریال در دنیایی آخرالزمانی روایت می‌شود که یک ویروس قارچی مرگبار بخش اعظمی از بشریت را آلوده کرده است. جوئل، یک قاچاقچی، مأموریت دارد تا دختری به نام الی را به مکانی امن برساند. الی ممکن است کلید نجات بشریت از این ویروس را در خود داشته باشد.

انتشار فصل دوم سریال The Last of Us بی‌صبرانه انتظار می‌رود و هواداران امیدوارند که این فصل نیز به اندازه فصل اول موفق و جذاب باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا