افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

نتفلیکس از تاریخ پخش و تیزر “معمای مرده بیدار” رونمایی کرد

به گزارش بازیگر 360 ، نتفلیکس با انتشار یک تیزر کوتاه از نام و زمان پخش فیلم Knives Out 3 با بازی دنیل کریگ و به کارگردانی رایان جانسون پرده برداشت. این فیلم که “معمای مرده بیدار: معمای چاقوکشی” نام دارد، در سال ۲۰۲۵ از این سرویس استریمینگ پخش خواهد شد.

عنوان و تاریخ پخش فیلم Knives Out 3 با بازی دنیل کریگ مشخص شد

رایان جانسون، کارگردان دو قسمت قبلی فیلم چاقوکشی، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این قسمت نیز بازگشته است. دنیل کریگ نیز بار دیگر در نقش کارآگاه مشهور، بنوا بلانک، ظاهر خواهد شد.

هنوز اطلاعات زیادی از داستان یا بازیگران دیگر فیلم در دسترس نیست. در تیزر کوتاهی که منتشر شده، تنها لوگوی فیلم و صدای دنیل کریگ به گوش می‌رسد که می‌گوید این خطرناک‌ترین پرونده‌ای است که تا به حال با آن روبرو شده است.

انتظار می‌رود مانند دو قسمت قبلی، شاهد حضور بازیگران مطرحی در فیلم “معمای مرده بیدار” باشیم. فیلم اول با عنوان “چاقوکشی” در سال ۲۰۱۹ اکران شد و با استقبال منتقدان و تماشاگران روبرو شد و بیش از ۳۱۲.۹ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد.

نتفلیکس در سال ۲۰۲۲ و با پرداخت ۴۵۰ میلیون دلار، حقوق ساخت دو قسمت بعدی این مجموعه را خریداری کرد. دومین فیلم با عنوان “Knives Out: Glass Onion” در سال ۲۰۲۲ به صورت محدود در سینماها اکران شد و سپس در نتفلیکس منتشر شد.

“معمای مرده بیدار” سومین فیلم از مجموعه “چاقوکشی” است که طرفداران بی‌صبرانه منتظر تماشای آن هستند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا