افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
ویدیو بازیگران

تریلر فصل سوم “خرس” منتشر شد: آشپزی، رقابت و هرج و مرج!

به گزارش بازیگر 360 ، در این تریلر کوتاه، شاهد بازگشت کارمی (با بازی جرمی آلن وایت)، سیدنی (با بازی آیو ادبیری) و ریچی (با بازی ایبن ماس-بچراچ) به آشپزخانه هستیم و آشوب‌ها و چالش‌های جدیدی که در فصل سوم با آنها روبرو خواهند شد، به تصویر کشیده شده است.

آشوب دوباره به آشپزخانه برگشت! تریلر فصل سوم سریال The Bear منتشر شد

در این فصل، کارمی و تیمش در تلاش هستند تا رستوران ساندویچی خود را که بارها با شکست روبرو شده، به سمت موفقیت هدایت کنند. آنها با چالش‌های مختلفی از جمله رقابت‌های نفس‌گیر و مشتریان سخت‌گیر روبرو می‌شوند و باید با تلاش و پشتکار فراوان، بر این مشکلات غلبه کنند.

تریلر فصل سوم سریال The Bear پر از هیجان و سرشار از لحظات طنز است و نشان می‌دهد که طرفداران باید منتظر فصل پرهیاهو و سرگرم‌کننده‌ای از این سریال باشند.

گفتنی است که سریال «خرس» پیش از این برای فصل چهارم نیز تمدید شده بود و فیلم‌برداری فصل سوم و چهارم این سریال به طور همزمان انجام شده است.

فصل اول این سریال کمدی که داستان یک آشپز جوان به نام کارمی برزاتو را دنبال می‌کند که پس از خودکشی برادرش، مدیریت رستوران ساندویچی خانوادگی را بر عهده می‌گیرد، مورد استقبال منتقدان و تماشاگران قرار گرفت و نامزد دریافت ۱۳ جایزه امی از جمله بهترین سریال کمدی سال شد.

تمامی قسمت‌های فصل سوم سریال The Bear که شامل ۸ قسمت می‌شود، در تاریخ ۲۷ ژوئن ۲۰۲۴ (۷ تیر ۱۴۰۳) از سرویس استریم هولو پخش خواهند شد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا