افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
عکس بازیگران

پوستر و تاریخ پخش فصل سوم “خرس” رونمایی شد: منتظر آشوب‌های جدید باشید!

به گزارش بازیگر 360 ، این سریال که داستان یک آشپز جوان به نام کارمن برزاتو را دنبال می‌کند که پس از خودکشی برادرش، مدیریت رستوران ساندویچی خانوادگی را در شیکاگو بر عهده می‌گیرد، مورد استقبال منتقدان و تماشاگران قرار گرفته و فصل اول آن نامزد دریافت ۱۳ جایزه امی از جمله بهترین سریال کمدی سال شده است.

پوستر جدید فصل سوم سریال «خرس» منتشر شد؛ پخش از 7 تیر 1403

پوستر جدید فصل سوم سریال «خرس» منتشر شد؛ پخش از 7 تیر 1403

در فصل سوم، کارمی و تیمش در تلاش هستند تا رستوران ساندویچی خود را که بارها با شکست روبرو شده، به سمت موفقیت هدایت کنند. آنها با چالش‌های مختلفی از جمله رقابت‌های نفس‌گیر و مشتریان سخت‌گیر روبرو می‌شوند و باید با تلاش و پشتکار فراوان، بر این مشکلات غلبه کنند.

جرمی آلن وایت، ابن ماس-بچراک، آیو ادبیری، لایونل بویس، لیزا کولون زایاس، متی متیسون، ابی الیوت، الیور پلت، کریس وایتسک، ادوین لی گیبسون، خوزه کروانتس و کوری هندریکس از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

کریستوفر استورر و جوآنا کالو که در ساخت دو فصل قبلی این سریال نیز حضور داشتند، وظیفه ساخت فصل سوم و چهارم «خرس» را نیز بر عهده دارند.

فصل سوم سریال «خرس» در 8 قسمت و در تاریخ 7 تیر 1403 از سرویس استریم هولو پخش خواهد شد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا