افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
سریال خارجیفیلم و سریال

اولیویه ریکترز در نقش شرور جدید سریال ریچر

به گزارش بازیگر 360 ، آنتونی مایکل هال، بازیگر نقش زکری بک در فصل سوم سریال ریچر، در گفتگو با رسانه Cinemablend این خبر را تأیید کرد.

غول هلندی به کابوس قهرمان سریال ریچر تبدیل می‌شود!

ریکترز که به «غول هلندی» معروف است، در این فصل نقش پالی را ایفا می‌کند که محافظ روانی کاراکتر شرور فصل سوم خواهد بود. هال می‌گوید که نخستین ملاقات ریچر و پالی درست مانند رمان مجموعه خواهد بود و آنها را وارد یک درگیری نفس‌گیر می‌کند.

غول هلندی به کابوس قهرمان سریال ریچر تبدیل می‌شود!

فصل سوم سریال ریچر براساس رمان Persuader (وسوسه انتقام)، هفتمین کتاب از مجموعه Jack Reacher (جک ریچر) نوشته لی چایلد ساخته می‌شود. این در حالی است که فصل دوم سریال براساس رمان Bad Luck and Trouble (بدشانسی و دردسر) ساخته شده بود.

ماریا استن دوباره برای ایفای نقش فرانسیس نیگلی بازمی‌گردد و از بازیگرهای تازه فصل سوم می‌توان به آنتونی مایکل هال، برایان تی، جانی برشتولد، روبرتو مانتوسینوس و سونیا کاسیدی اشاره کرد.

در رمان Persuader، ریچر ناخواسته شاهد یک تلاش برای آدم‌ربایی است و با مداخله احساسی باعث می‌شود که بدون اطلاع درگیر یکی از عملیات‌های پیچیده اداره مبارزه با مواد مخدر شود. هدف این عملیات سرنگونی یک قاچاقچی بدنام مواد مخدر با نام زکری بک است که در یک عمارت مستحکم کنار دریاچه کارش را دنبال می‌کند. بااین‌حال ریچر اهداف خودش را دارد که رسیدگی به یک انتقام‌جویی شخصی از فرانسیس خاویر کوین، افسر سابق پلیس، است.

پرایم ویدیو هنوز زمان پخش فصل سوم سریال Reacher با بازی آلن ریچسون را اعلام نکرده است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا