افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

خبرنگار پر حاشیه صدا و سیما داماد شد + عکس همسر زیبای یوسف سلامی

به گزارش بازیگر 360 ، یوسف سلامی، خبرنگار پرحاشیه صدا و سیما، با انتشار عکسی در کنار همسرش، ازدواج خود را اعلام کرد. او اخیراً جزئیات دستمزد خود را فاش کرده که واکنش‌های زیادی را به دنبال داشته است.

یوسف سلامی

یوسف سلامی، خبرنگار و گوینده خبر، در تاریخ ۲۶ مهر ۱۳۶۳ در تهران به دنیا آمد. او دارای مدرک کارشناسی در رشته علوم ارتباطات است و در حال حاضر یکی از خبرنگاران صدا و سیما می‌باشد. مادر یوسف سلامی خانه‌دار و پدرش راننده تاکسی بوده است.

او در سن هفده سالگی به باشگاه خبرنگاران جوان پیوست تا دوره‌ای در خبرنگاری را پشت سر بگذارد و وارد دنیای خبر و گزارش شود. یک سال بعد، یعنی در سال ۱۳۸۱، او به حوزه ورزش و سپس به حوزه سلامت وارد شد.

سلامی به دلیل گزارش‌ها و پیگیری مشکلات مردم توسط سید حسن قاضی زاده هاشمی (وزیر بهداشت سابق) با حاشیه‌هایی مواجه شد و برای مدتی از بخش سلامت کنار گذاشته شد. اما با تغییر وزیر بهداشت، این مسئله حل شد و او مجدداً فعالیت خود را در زمینه سلامت ادامه داد.

یوسف سلامی

اخیراً عکسی از سلامی در کنار همسرش با تیتر داماد شدن و ازدواج یوسف سلامی در فضای مجازی منتشر و به سرعت وایرال شده است. این عکس مورد توجه بسیاری از طرفداران این خبرنگار قرار گرفته است. یوسف سلامی، که پس از شهادت رئیس‌جمهور هنگام تعریف خاطره‌ای از ایشان اشک ریخت، واکنشی به وایرال شدن عکس دامادی‌اش نشان نداده است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا