افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

ویدئوی رمانتیک مهدی کوشکی و محیا مهدی‌زاده در ماه عسل

به گزارش بازیگر 360 ، ویدیوی عاشقانه‌ای که امروز “مهدی کوشکی” با همسرش منتشر کرد، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. مهدی کوشکی به تازگی برای چهارمین بار ازدواج کرده است. او از بازیگران تئاتر و سینماست که به جای دیده شدن در فیلم‌ها و سریال‌هایش مانند “شاه کش”، “فروشنده”، “لانتوری”، “کرگدن”، “دل”، و “جیران”، بیشتر با رابطه‌اش با ریحانه پارسا در خبرها بوده است. مهدی کوشکی تاکنون سه بار ازدواج کرده و یک پسر ۱۷ ساله به نام آرسام از همسر اولش دارد.

مهدی کوشکی اولین بار با مینا شمس ازدواج کرد، اما این ازدواج به جدایی انجامید و اکنون همسرش در لندن زندگی می‌کند. صحرا فتحی، بازیگر و کارگردان، دومین همسر مهدی کوشکی بود که این ازدواج هم به جدایی ختم شد.

ازدواج مهدی کوشکی با ریحانه پارسا، بازیگر جنجالی سریال “پدر”، در اسفند ۹۸ توجه زیادی را به خود جلب کرد. این زوج با اختلاف سنی حدود ۱۷ سال ازدواج کردند، اما زندگی مشترک آن‌ها کمتر از یک سال دوام آورد. پس از این ازدواج، مهدی کوشکی با جنجال‌ها و حواشی زیادی روبه‌رو شد که بر کارش تاثیر منفی گذاشت.

مهدی کوشکی چند وقت پیش از ازدواج خود با محیا مهدی‌زاده خبر داده است. محیا مهدی‌زاده از بازیگران تازه‌کار تئاتر است و با مهدی کوشکی که اختلاف سنی زیادی با وی دارد، ازدواج کرده است. او سال گذشته تئاتری به نام “لهجه‌ها” را در خانه نمایش دا به روی صحنه برد. محیا مهدی‌زاده، همسر مهدی کوشکی، متولد آبان ۱۳۷۵ است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا