افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
عکس بازیگران

اولین تصاویر نمایش «بیرون پشت در» با بازی ناهید عساکره و سجاد میر منتشر شد!

به گزارش بازیگر 360 ، این نمایش که در اردیبهشت و خرداد 1403 در ساعت 18 و 20 در تالار قشقایی تئاتر شهر به روی صحنه می‌رود، روایتی از نمایشنامه ماندگار ولفگانگ بورشرت با ترجمه محمد رحمانیان‌ثابت است.

رونمایی از اولین تصاویر نمایش «بیرون پشت در» با بازی ناهید عساکره و سجاد میر

رونمایی از اولین تصاویر نمایش «بیرون پشت در» با بازی ناهید عساکره و سجاد میر رونمایی از اولین تصاویر نمایش «بیرون پشت در» با بازی ناهید عساکره و سجاد میر رونمایی از اولین تصاویر نمایش «بیرون پشت در» با بازی ناهید عساکره و سجاد میر رونمایی از اولین تصاویر نمایش «بیرون پشت در» با بازی ناهید عساکره و سجاد میر رونمایی از اولین تصاویر نمایش «بیرون پشت در» با بازی ناهید عساکره و سجاد میر

ناهید عساکره و سجاد میر در این نمایش نقش‌آفرینی می‌کنند و سعید گیلاسی، علیرضا دماوندی، فربد صدیقی و مهدی حبیبی دیگر بازیگران آن هستند.

«بیرون پشت در» داستان مردی به نام بکمان را روایت می‌کند که پس از سه سال اسارت در سیبری به خانه بازمی‌گردد، اما با ویرانه‌ای از زندگی خود روبرو می‌شود. او در تلاش برای یافتن همسر و فرزندش با درهای بسته‌ای مواجه می‌شود و در نهایت…

این نمایش به دلیل استقبال تماشاگران، سانس‌های جایگزین نیز برای آن در نظر گرفته شده است. علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید بلیت این نمایش به سایت https://www.tiwall.com/ و یا گیشه تئاتر شهر مراجعه کنند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا