افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم ایرانیفیلم و سریال

ماجراهای قنبر و صنم ادامه دارد؛ «جدایی قنبر از صنم» از ۱۶ خرداد در سینماها!

به گزارش بازیگر 360 ، این فیلم که دنباله‌ای بر کمدی پرمخاطب «خجالت نکش» است، داستان زندگی زوجی به نام قنبر و صنم را روایت می‌کند که در قسمت اول با چالش‌های مختلفی روبرو شدند و در این قسمت نیز ماجراهای جدیدی در انتظار آنهاست.

«جدایی قنبر از صنم»؛ دنباله ماجراهای زوج محبوب «خجالت نکش» از چهارشنبه روی پرده سینماها

«جدایی قنبر از صنم» با فضایی شاد و پرنشاط، لحظات مفرحی را برای تماشاگران رقم خواهد زد. در این فیلم شاهد ادامه عشق، شوخی و ماجراجویی‌های قنبر و صنم خواهیم بود و این بار نیز با چالش‌های جدیدی در زندگی مشترکشان روبرو می‌شوند.

«جدایی قنبر از صنم»؛ دنباله ماجراهای زوج محبوب «خجالت نکش» از چهارشنبه روی پرده سینماها

شبنم مقدمی و احمد مهرانفر مانند قسمت قبلی، در نقش‌های اصلی این فیلم بازی می‌کنند. بهاره کیان‌افشار، بهرنگ علوی، محمد معتضدی، سعید امیرسلیمانی، مجید شهریاری و میثاق جمشیدی از دیگر بازیگران «جدایی قنبر از صنم» هستند.

«جدایی قنبر از صنم» با پخش از فیلمیران، می‌تواند یکی از گزینه‌های جذاب برای تماشای فیلم در اوقات فراغت باشد. اگر به دنبال فیلمی کمدی و سرگرم‌کننده هستید، تماشای این فیلم را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا