افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم ایرانیفیلم و سریال

خبر خوش برای سینمادوستان؛ سعید روستایی با چهارمین فیلمش به سینما می‌آید!

به گزارش بازیگر 360 ، سعید روستایی که به عنوان یکی از مستعدترین کارگردانان نسل جدید شناخته می‌شود، این روزها مشغول نگارش فیلمنامه‌ای تازه است و قصد دارد تابستان امسال آن را جلوی دوربین ببرد.

سعید روستایی با چهارمین فیلمش به سینما باز می‌گردد!

هنوز جزئیاتی از داستان و نام این فیلم منتشر نشده، اما سید جمال ساداتیان که پیش از این تهیه‌کنندگی «متری شیش و نیم» را نیز بر عهده داشت، بار دیگر در مقام تهیه‌کننده این اثر حضور خواهد داشت.

بازگشت روستایی به سینما پس از وقفه‌ای سه ساله، خبر خوشی برای اهالی سینما و تماشاگران ایرانی است. آخرین فیلم این کارگردان، «برادران لیلا» بود که در جشنواره کن رونمایی شد، اما به دلیل مشکلاتی در ایران اکران عمومی نشد.

با وجود این حاشیه‌ها، روستایی از فیلمسازی در ایران دست نکشید و با صبر و حوصله به نگارش فیلمنامه جدیدی پرداخت. او که در دو فیلم قبلی خود، «ابد و یک روز» و «متری شیش و نیم» به سراغ سوژه‌های اجتماعی رفته بود، این بار نیز در چهارمین فیلم خود به دنبال مضمونی جذاب و تأثیرگذار است.

نقطه قوت روستایی، توجه به دغدغه‌های تماشاگر ایرانی است. او در فیلم‌های خود به دنبال بیان مسائلی است که مردم جامعه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و به همین دلیل آثارش همواره با استقبال مخاطبان روبرو شده است.

فیلم چهارم سعید روستایی، هر چه که باشد، بدون شک اثری قابل توجه خواهد بود و می‌توان منتظر بازگشتی قدرتمند از این کارگردان جوان و با استعداد بود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا