افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
عکس بازیگران

«کاوه» سریال زیرخاکی بعد از 4 سال چه شکلی شده است؟

به گزارش بازیگر 360 ، تصاویر جدیدی از رایان سرلک در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد این بازیگر نوجوان 10 ساله، به طور قابل توجهی چهره و تیپ خود را تغییر داده است.

تصاویری از تغییر چهره باورنکردنی رایان سرلک!

در این تصاویر، رایان سرلک با موهای بلند و مدل جدیدی از لباس دیده می‌شود که او را از پسر بچه ساده و مظلوم سریال «زیرخاکی» کاملاً متمایز می‌کند.

تغییر چهره رایان سرلک بازتاب‌های زیادی در میان کاربران فضای مجازی داشته و بسیاری از آن‌ها از دیدن این بازیگر نوجوان با این ظاهر جدید ابراز تعجب کرده‌اند.

برخی از کاربران در نظرات خود نوشته‌اند که رایان سرلک به سرعت در حال تبدیل شدن به یک جوان رعنا و خوش‌تیپ است و آینده درخشانی در انتظارش خواهد بود.

نکته قابل توجه این است که رایان سرلک در این 4 سال علاوه بر تغییر چهره، در زمینه بازیگری نیز پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و در چند فیلم و سریال دیگر نیز به ایفای نقش پرداخته است.

بدون شک، رایان سرلک یکی از آینده‌دارترین چهره‌های سینمای ایران است و باید منتظر درخشش او در سال‌های آینده باشیم.

در ادامه می‌توانید تصاویری از رایان سرلک در سریال «زیرخاکی» و همچنین جدیدترین عکس‌های منتشر شده از او را مشاهده کنید.

تصاویری از تغییر چهره باورنکردنی رایان سرلک! تصاویری از تغییر چهره باورنکردنی رایان سرلک! تصاویری از تغییر چهره باورنکردنی رایان سرلک! تصاویری از تغییر چهره باورنکردنی رایان سرلک!

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا