افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

ظاهر جذاب و جدید مریم مومن با استایل عقد محضری ؛ یعنی عروس بعدی سینماست ؟

به گزارش بازیگر 360 ، یک تصویر از مریم مومن در فضای مجازی منتشر شد که با استایل جدیدش، نگاه‌ها را به سمت فرصت های ازدواج جذب می‌کند. در عکسی سلفی، مریم مومن و یوسف تیموری، همبازیان در سریال جدید خود، نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

یوسف تیموری تغییری در صفحه شخصی خود داد و تصویری از پشت صحنه سریال جدیدش را به اشتراک گذاشت، که در آن با مریم مومن همبازی است. در این تصویر، مریم مومن در نقش عروس در یک مراسم عقد محضری حضور دارد، که نشان می‌دهد سریال جدیدشان ممکن است داستانی از این نوع را روایت کند. یوسف تیموری اطلاعات بیشتری درباره سریال جدید منتشر نکرده و فقط به اشتراک عکسهای پشت صحنه اکتفا کرده است.

مریم مومن

استوری جدید یوسف تیموری با این متن منتشر شد:

همکار مهربون، خواهر خوب و عزیز، دوست با معرفت، مریم خانم مومن

یوسق تیموری

مریم مومن، متولد 6 مرداد 1377 در مشگین شهر، اردبیل، در سال 1396 با حضور در تست سریال بانوی عمارت به صنعت سینما و تلویزیون وارد شد و در زمان‌های مختلف در سریال‌هایی چون جادوگر، بانوی عمارت، ارتش سری، سرزده، تی ان تی، همبازی، دردسرهای شیرین و… به بازی پرداخته است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا