افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

بازگشت غافلگیرکننده دو ستاره! برد پیت و جرج کلونی در فیلم “گرگ‌ها”

به گزارش بازیگر 360 ، تریلر فیلم اکشن-مهیج “گرگ‌ها” به کارگردانی جان واتس، کارگردان سه‌گانه مرد عنکبوتی، منتشر شده و تماشاگران را به تماشای لحظات طنز و اکشن جذابی دعوت می‌کند.

برد پیت و جرج کلونی دوباره در کنار هم؛ تریلر فیلم “گرگ‌ها” منتشر شد!

برد پیت و جرج کلونی دوباره در کنار هم؛ تریلر فیلم "گرگ‌ها" منتشر شد!

داستان دو گرگ تنها:

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: “جرج کلونی در نقش یک کارچاق‌کن حرفه‌ای ظاهر می‌شود که برای سرپوش گذاشتن بر یک جنایت بزرگ استخدام شده است. اما با ورود کارچاق‌کن دوم (برد پیت) به ماجرا، این دو گرگ تنها مجبور به همکاری با یکدیگر می‌شوند. اوضاع به‌سرعت از کنترل خارج می‌شود و این دو با اتفاقاتی غیرمنتظره روبرو می‌شوند.”

تیمی قدرتمند:

علاوه بر پیت و کلونی، “گرگ‌ها” بازیگران نام‌دار دیگری همچون ایمی رایان، آستین آبرامز، پورنا جاگاناتان، ایرینا دوبوا، راب ریدل و حسنی ریزو را در阵容 خود دارد. جان واتس علاوه بر کارگردانی، فیلمنامه این اثر را نیز به قلم تحریر درآورده است.

بازگشت به سینما:

“گرگ‌ها” که محصولی مشترک از کمپانی‌های اپل و سونی است، در تاریخ ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ (۲۰ سپتامبر ۲۰۲۴) راهی پرده‌های سینما خواهد شد. این فیلم می‌تواند نویدبخش بازگشت موفق برد پیت و جرج کلونی به سینما باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا