افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

حذف مازیار لرستانی از سریال منوچهر هادی ؛ جنجالی که شاید به تغییر جنسیت او ربط دارد !

به گزارش بازیگر 360 ، ظاهراً مدیران سیما پس از بررسی‌های نهایی با حضور مازیار لرستانی در سریال جدید منوچهر هادی مخالفت کرده‌اند. آن‌ها درخواست کرده‌اند که سکانس‌های فیلمبرداری شده با حضور لرستانی حذف شده و دوباره با بازیگر دیگری فیلمبرداری شود.

مازیار لرستانی از اواخر زمستان سال گذشته و در آستانه نوروز، مقابل دوربین سریال کمدی منوچهر هادی که برای شبکه سوم سیما تولید می‌شود، حاضر شد. این سریال بخشی از پروژه‌ای برای افزایش مخاطبان تلویزیون است.

پس از گذشت چند ماه از آغاز تولید، مدیران سیما تصمیم به مخالفت با حضور لرستانی گرفتند. به نظر می‌رسد که این تصمیم به دلایل مختلفی اتخاذ شده است که هنوز به طور رسمی اعلام نشده‌اند. با این حال، درخواست حذف سکانس‌های لرستانی و فیلمبرداری مجدد آن‌ها با بازیگر دیگری تأیید شده است.

بیوگرافی و تغییر جنسیت مازیار لرستانی

مازیار لرستانی که در سال ۱۳۴۵ در تهران با نام شهره صالحی لرستانی زاده شد، دارای تحصیلات کارشناسی در رشته کارگردانی تئاتر از پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران (۱۳۶۹) و کارشناسی ارشد در رشته فیلم‌نامه‌نویسی سینما از مرکز اسلامی آموزش فیلم‌سازی مجتمع فیلم‌سازی باغ فردوس (۱۳۷۳) است.
تغییر جنسیت

مازیار لرستانی در ۲۲ تیر ۱۴۰۱ از تغییر جنسیت خود خبر داد و نام «مازیار» را برای خود برگزید. این خبر واکنش‌های فراوانی در شبکه‌های اجتماعی برانگیخت. در حالی که برخی از «تغییر جنسیت» او سخن می‌گفتند، فعالان حقوق تراجنسیتی تأکید کردند که باید از عبارت «تطبیق جنسیت» استفاده شود. لرستانی بیان کرد که هویت سابق او به مدت ۵۶ سال به عنوان یک مرد ادامه داشته و امیدوار است که بتواند این تغییر را به نتیجه مطلوبی برساند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا