افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

پدیده ای عجیب در نمایش خانگی | خوانندگی زن با مجوز صدا و سیما ! + ویدئو

به گزارش بازیگر 360 ، علیرضا عصار و حنانه در نخستین قسمت برنامه کنسرتینو که با مجوز ساترای صداوسیما از یکی از پلتفرم‌های وی‌اودی پخش می‌شود، آهنگ «امید جانم ز سفر باز آمد» را به صورت همخوانی اجرا کردند. این اجرا در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته است و می‌توانید آن را مشاهده و گوش کنید.

کنسرتینو یک برنامه موسیقی تازه‌وارد است که به هنرمندان جوان و معروف فرصت می‌دهد تا قطعات موسیقی خود را اجرا کنند. این برنامه در کیفیت‌های مختلف موجود است و تجربه‌ای هیجان‌انگیز از موسیقی زنده را ارائه می‌دهد.

“کنسرتینو” برنامه‌ای جدید و جذاب در ژانر موسیقی است که با طراحی استودیویی و دکور زیبا، تجربه‌ای متفاوت برای مخاطبان فراهم می‌کند. این برنامه که در لیست پخش سریال‌های خانگی قرار دارد، در هر قسمت با یک مجری ثابت به معرفی یک هنرمند برجسته از عرصه موسیقی ایران می‌پردازد.

در هر قسمت از “کنسرتینو”، مهمان برنامه ۵ تا ۶ قطعه موسیقی را اجرا می‌کند. این قطعات با انتخاب هنرمند و بر اساس سلیقه مخاطبان تهیه شده‌اند و فرصتی عالی برای شنیدن آهنگ‌های زیبا و آشنایی بیشتر با هنر و استعداد هنرمندان محبوب کشورمان را فراهم می‌کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا