افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

عکس‌ های تازه از سفر همسر بهرام رادان در دل یزد

به گزارش بازیگر 360 ،مینا مختاری، همسر بهرام رادان، تصاویری از خود در یک اقامتگاه بومگردی در یزد منتشر کرد.

بهرام رادان، ستاره سینمای ایران، در رشته مدیریت بازرگانی فارغ‌التحصیل شده و در حال حاضر علاوه بر بازیگری به فعالیت‌های دیگری مانند تهیه‌کنندگی فیلم و موسیقی مشغول است.

مینا مختاری

او در فیلم‌های معروفی از جمله “سنتوری” و “آتش‌بس” ایفای نقش کرده و با فیلم‌سازان سرشناسی چون داریوش مهرجویی و مسعود کیمیایی همکاری داشته است. بهرام رادان با مینا مختاری، که یک مدل و طراح لباس است، ازدواج کرده و به تازگی فرزند پسر آن‌ها به دنیا آمده است.

بهرام رادان به عنوان یکی از چهره‌های برجسته سینمای ایران، در طول سال‌های فعالیت خود توانسته است نقش‌های ماندگاری را به نمایش بگذارد و در این مسیر جوایز متعددی را کسب کند. او علاوه بر حرفه‌ی سینمایی‌اش، در عرصه‌های اجتماعی نیز فعال بوده و در پروژه‌های خیریه مشارکت داشته است. رادان همواره به دنبال توسعه و ارتقای صنعت سینمای ایران است و در این راستا به تولید آثار با کیفیت و متنوع توجه ویژه‌ای دارد.

مینا مختاری

مینا مختاری نيز بلاگر، طراح لباس و مدل ایرانی است. او در اینستاگرام به تبلیغ حرفه و شغل خود می‌پردازد. بهرام رادان در 13 فروردین 1401 با انتشار پستی در اینستاگرامش، خبر رابطه عاطفی‌اش با مینا مختاری، طراح لباس، را علنی کرد. این زوج در تیر 1402 ازدواج کردند و عکس‌های جشن عروسی‌شان را منتشر نمودند.

مراسم عروسی آن‌ها در گرجستان برگزار شد. آن‌ها همچنین تصویری از سفر خود به آفریقا به اشتراک گذاشتند و از طریق صفحات اینستاگرام‌شان، خبر ازدواج خود را به طرفداران اعلام کردند. مینا مختاری پس از ازدواج با بهرام رادان به شهرت و محبوبیت بیشتری دست یافت.

مینا مختاری با انتشار تصاویری از سفر به یزد، یک متن زیبا نوشت:

مینا مختاری

قدیمیا خوب فهمیده بودن از زندگی چی میخوان
حیاط
حوض
آسمون
چندتایی درخت که به وقت و فصلش
میوه هاشونو بچینی و بشینی لب حوض لذتشو ببری
همینقدر ساده و قشنگ …🤍❤️✨️

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا