افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

ستاره‌های جدید در Knives Out 3! رنر، کونیس، کلوز و واشینگتن به کریگ پیوستند

به گزارش بازیگر 360 ، نتفلیکس با انتشار اسامی جدیدی، هیجان طرفداران Knives Out را دوچندان کرد. طبق اخبار جدید، جرمی رنر، میلا کونیس، گلن کلوز و کری واشینگتن به جمع بازیگران قسمت سوم این فیلم محبوب که با عنوان “Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery” شناخته می‌شود، پیوستند.

جرمی رنر، میلا کونیس، گلن کلوز و کری واشینگتن به جمع بازیگران Knives Out 3 با بازی دنیل کریگ پیوستند!

گلن کلوز از بازیگران فیلم Knives Out 3 جرمی رنر از بازیگران فیلم Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery کری واشینگتن از بازیگران فیلم Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery

پیش از این حضور دنیل کریگ در نقش کارآگاه بنوا بلانک و همچنین بازیگران دیگری از جمله اندرو اسکات، جاش اوکانر و کیلی اسپینی در این فیلم تأیید شده بود.

رایان جانسون، کارگردان دو قسمت قبلی Knives Out، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت سوم نیز بازگشته است.

درباره Knives Out:

اولین فیلم Knives Out در سال ۲۰۱۹ با استقبال چشمگیر منتقدان و تماشاگران روبرو شد و در گیشه جهانی بیش از ۳۱۲.۹ میلیون دلار فروخت. نتفلیکس پس از این موفقیت، حقوق دو قسمت بعدی این فیلم را با پرداخت ۴۵۰ میلیون دلار خریداری کرد. قسمت دوم با عنوان “Glass Onion: A Knives Out Mystery” در سال ۲۰۲۲ منتشر شد و به‌طور همزمان در سینماها و پلتفرم نتفلیکس در دسترس بود.

تاریخ پخش و اطلاعات تکمیلی:

فیلم “Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery” در سال ۲۰۲۵ از طریق نتفلیکس پخش خواهد شد. فیلم‌برداری این فیلم از پاییز امسال در لندن آغاز می‌شود. جزئیات بیشتر از داستان و شخصیت‌های این فیلم هنوز منتشر نشده است.

بدون شک، حضور ستارگان جدید در کنار دنیل کریگ، هیجان Knives Out 3 را چندین برابر کرده و طرفداران را برای دیدن این فیلم مشتاق‌تر می‌کند. انتظار می‌رود Knives Out 3 در سال ۲۰۲۵ به یکی از پربیننده‌ترین فیلم‌های نتفلیکس تبدیل شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا