افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

جعفر جکسون در نقش عموی خود: “مایکل” به روایت زندگی پرفراز و نشیب مایکل جکسون

به گزارش بازیگر 360 ، این فیلم که داستان زندگی پرفراز و نشیب “پادشاه پاپ” را روایت می‌کند، از 18 آوریل 2025 در سینماهای سراسر جهان به نمایش در خواهد آمد.

فیلم زندگی‌نامه‌ای مایکل جکسون به پایان رسید: جنجالی جدید در راه است؟

جعفر جکسون در نقش مایکل:

جعفر جکسون، برادرزاده مایکل، در این فیلم نقش عموی خود را ایفا می‌کند. کولمن دومینگو، مایلز تلر، نیا لانگ، لورا هری، کت گراهام، لارنز تیت، جسیکا سولا، لیو سیمون، کوین شینیک، کیلین دورل جونز، دریک سمپسون و کندریک سمپسون از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

جعفر جکسون در نقش مایکل:

داستانی از فراز و نشیب‌ها:

“مایکل” داستان زندگی شخصی و حرفه‌ای مایکل جکسون را از زمان پیوستن او به گروه جکسون فایو تا روز مرگش دنبال می‌کند. این فیلم به جنجال‌ها و اتهاماتی که در طول زندگی جکسون وجود داشت نیز می‌پردازد.

داستانی از فراز و نشیب‌ها

فیلمنامه‌ای جنجالی:

مت بلونی، روزنامه‌نگار، فیلمنامه “مایکل” را خوانده و معتقد است که این فیلم تصویری از مایکل جکسون به عنوان قربانی توطئه والدین پول‌پرست و طماع او ارائه می‌دهد. به گفته بلونی، فیلمنامه سعی دارد جکسون را بی‌گناه نشان دهد و جنجال‌های زندگی او را به حداقل برساند.

فیلمنامه‌ای جنجالی

هزینه سنگین و امید به فروش بالا:

ساخت این فیلم 155 میلیون دلار هزینه داشته است و کمپانی‌های یونیورسال و لاینزگیت امیدوارند که فیلم به فروش یک میلیارد دلاری دست پیدا کند. جان لوگان، فیلمنامه‌نویس نامزد اسکار، فیلمنامه “مایکل” را نوشته است.

هزینه سنگین و امید به فروش بالا

انتظار برای اکران:

اکران “مایکل” در 18 آوریل 2025 می‌تواند جنجال‌های جدیدی را به همراه داشته باشد. با این حال، طرفداران مایکل جکسون بی‌صبرانه منتظر دیدن این فیلم هستند تا نگاهی به زندگی یکی از مشهورترین و پرحاشیه‌ترین شخصیت‌های تاریخ موسیقی داشته باشند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا