اخبار دیگران

بازیگران سفیر تبلیغات عطر و ادکلن کدام اند؟

امروزه بسیاری از بازیگران به عنوان سفیر تبلیغات نقش مؤثری در افزایش خرید و فروش ایفا می کنند. تلاش برندهای مهم جهانی و داخلی بر آن است که با حضور این سفیرها، تجارت خود را رونق ببخشند. برند بولگاری یکی از پرطرفدارترین در حوزه فروش عطر و ادکلن بوده که در ایونت آن، سلبریتی های زیادی حضور پیدا کردند که از جمله آن ها می توان به لالیسا مانوبان، لی جونگ سوک، سرنای ساریکایا، کی اون سه، کیم جیهون، شینینا سینامون و… اشاره کرد. بسیاری از بازیگران ایرانی نیز به عنوان سفیر تبلیغات عطر و ادکلن فعالیت زیادی در این حوزه دارند.

بازیگران سفیر تبلیغات عطر و ادکلن

حضور سلبریتی ها به عنوان سفیر تبلیغات

امروزه شاهد برگزاری ایونت های بزرگی برای تبلیغ عطر و ادکلن های معروف جهان هستیم. مدتی پیش، برند مطرح بولگاری ایونت بزرگی را تدارک دید و سلبریتی های معروف دنیا را به این ایونت جهت تبلیغ عطر و ادکلن بولگاری دعوت کرد. برگزاری این ایونت در سئول، پایتخت کره جنوبی، انجام گرفت و سلبریتی های مطرح در کل جهان در این ایونت حضور پیدا کرده اند. مطرح ترین مهمانان جشن بزرگ بولگاری با استایل های جذاب و متفاوت خود در این ایونت بزرگ حضور پیدا کردند. سلبریتی های حاضر در ایونت شامل موارد زیر می شود که حتماً با آن ها آشنا هستید.

  • لالیسا مانوبان
  • لی جونگ سوک
  • سرنای ساریکایا
  • کی اون سه
  • کیم جیهون
  • شینینا سینامون، بازیگر اندونزیایی
  • فیونا زی، بازیگر سنگاپوری
  • آنگا یوناندا، بازیگر اندونزیایی
  • مارینا روی باربوسا، بازیگر برزیلی
  • پیا ورتزباخ جونسی، مدل فیلیپینی
  • آیدن سنگ، بازیگر سنگاپوری

کیت وینسلت و عطر جادور از برند دیور

دیور یکی از بهترین برندهای موجود در زمینه عطر و ادکلن بوده که استفاده از آن در میان بازیگران هالیوودی نیز دیده می شود. بازیگر شناخته شده نقش رز در فیلم جهانی تایتانیک نیز به برند دیور علاقه نشان می دهد. به هنگام استفاده از این محصول، متوجه روایح آرامش بخش این عطر همچون عطر ترنج و بوی گل رز و یاسمن خواهید شد. خانم کیت تنها طرفدار برند دیور در میان سلبریتی ها محسوب نمی شود و شالیز ترون، از جمله محبوب ترین سلبریتی های خانم نیز به رایحه این عطر علاقمند است.

تیلور سوئیفت و عطر فلاور بامب از برند ویکتور اند رالف

تیلور سوئیفت، هنرمند هالیوودی، به عطر و ادکلن برند ویکتور اند رالف علاقمند است. نت های این عطر محبوب شامل بوی شاتوت، انار و بلوبری می شود. در میان این روایح، شاهد ترکیب روایح مرکباتی در رایحه فلاور بامب با نت های گل دار هستیم و به این صورت، رایحه ای خاص و متفاوت خلق شده است.

تیلور سوئیفت و عطر فلاور بامب از برند ویکتور اند رالف

الناز شاکردوست و برند عطر دیور

کیفیت بالای عطر و ادکلن سلبریتی ها را می توان مشخصه اساسی این عطر و ادکلن ها دانست. با وجود دنیای گسترده پرفیوم ها، ادکلن ها و انواع عطرهای موجود در کمپانی های عطرسازی، انتخاب الناز شاکردوست برند دیور است. هنرپیشه معروف، الناز شاکردوست، به عطر و ادکلن دیور بسنده نکرده و از لباس ها و اکسسوری دیور نیز استفاده کرده و احساس رضایت دارد. اگر نگاهی به نشست های خبری در زمینه فیلم های او و ظاهرش بیندازید، متوجه این لوازم خواهید شد. میس دیور بلومینگ بوکت از جمله محبوب ترین عطرهای موجود در میان محصولات برند دیور محسوب می شود. این محصول رایحه لطیف و خنکی داشته و گزینه مناسبی برای خانم های جوان در فصول بهار و تابستان به حساب می آید. اگر از علاقمه مندان به عطر و ادکلن هستید پیشنهاد میکنیم برای شناخت بیشتر شش عطر و ادکلن لوکس و گران قیمت در ایران کلیک کنید.

محمدرضا گلزار و عطر لاگرفلد

در بین عطرهای هنرپیشه های معروف، لاگر فلد در لیست خاص ترین عطرها جای می گیرد که سلیقه هر شخصی نیست. آقای گلزار را می توان خوش لباس ترین بازیگر ایرانی دانست که بسیاری از مردم نظر مثبتی نسبت به استایل و انواع لوازم جانبی این شخص دارند. محمدرضا گلزار نیز عطر خود را با حساسیت انتخاب می کند و عطر لاجر فلد مردانه را می توان عطر محبوب این سابریتی دانست. از دیگر گران ترین عطرهای محبوب مردانه می توان به عطر مردانه کرید اونتوس، ادکلن مردانه کرید وایکینگ، ادکلن کرید وایکینگ کلون و ادکلن مردانه کرید اونتوس کلون اشاره کرد.

نیکی کریمی و مجموعه عطرهای مونت بلنک

برند مونت بلنک نیز یکی دیگر از عطرهای هنرپیشه های شناخته شده محسوب می شود. نیکی کریمی را می توان یک بازیگر بین المللی دانست که عادت به استفاده از این برند آلمانی را دارد. حتی به مدت کوتاهی شاهد همکاری نیکی کریمی با این برند بودیم. پرفروش ترین محصول برند مونت بلک را می توان عطر و ادکلن های مونت بلنک زنانه لجند پور فمه دانست. این محصول دارای رایحه ای شیرین و ملایم است.

ویشکا آسایش و برند عطر گوچی

برند گوچی نیز در لیست عطرهای محبوب هنرپیشگان قرار می گیرد. ویشکا آسایش از جمله معروف ترین طنزپردازان خانم در کشور به شمار می رود که به برند گوچی علاقه دارد. خانم آسایش به هردو نوع صورتی و مشکی گوچی علاقه نشان داده و آن ها را عطر محبوب خود می داند. گوچی در اصل یک برند ایتالیایی محسوب می شود. از جمله محبوب ترین محصولات زنانه این برند می توان به عطر گوچی فلورا، عطر گوچی بای گوچی، ادکلن بامبو و گوچی بلوم اشاره کرد.

احسان علیخانی و عطر شنل

در میان عطرهای بازیگران مشهور، برند شنل نیز دیده می شود. احسان علیخانی از جمله پرطرفدارترین مجریان کشور به حساب می آید که به محصولات برند شنل علاقه دارد. دوستان و آشنایان وی معمولاً متوجه رایحه خوشایند این عطر در زمان همنشینی با وی می شوند. ادکلن بلو شنل مردانه را می توان بهترین ادکلن مردانه شنل دانست.

مهتاب کرامتی و برند عطر گوچی

برند گوچی باز هم طرفداران خاص خود را در میان هنرپیشگان داشته و خانم مهتاب کرامتی نیز از رایحه خوشایند برند گوچی لذت می برد. تناسب و هماهنگی خاصی میان روحیه هنرمندانه بیشتر بازیگران کشور با رایحه دلپذیر برند گوچی دیده می شود. تنوع بسیاری میان رایحه های عطرهای برند گوچی وجود داشته و از جمله محبوب ترین مدل های این برند می توان به Gucci Guilty اشاره داشت. مدل Gucci Guilty از برند گوچی را می توان عطر مورد علاقه خانم مهتاب کریمی دانست . مهتاب کریمی این مدل از برند گوچی را در سفرهای خارجی خود تهیه کرده و نسبت به عطر و رایحه آن احساس رضایت دارد.

مهتاب کرامتی و برند عطر گوچی

کلام آخر

یکی از روش های مؤثر بازاریابی در بین کسب وکارها و شرکت های متفاوت عطرسازی می توان به وجود بازیگران سفیر تبلیغات عطر و ادکلن اشاره کرد. با وجود سفیرانی همچون لالیسا مانوبان، لی جونگ سوک، سرنای ساریکایا، کی اون سه، کیم جیهون و… علاوه بر آشنایی افراد با محصولات بهترین برندهای بولگاری، اعتمادسازی به خوبی انجام می شود. سفیران حوزه عطر و ادکلن نقش مؤثری در معتبر شناخته شدن و شهرت یک شرکت دارند. بازیگران ایرانی عطرهای محبوب خارجی و ایرانی را نیز معرفی می کنند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

شادی همتی

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا