افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
سریال خارجیفیلم و سریال

“مسئله سه جسم” در 3 فصل به پایان می‌رسد!

به گزارش بازیگر 360 ، این سریال که توسط خالقان سریال “بازی تاج و تخت” یعنی دیوید بنیاف و دی. بی. وایس ساخته شده است، داستان زنی جوان در چین دهه 1960 را دنبال می‌کند که تصمیم سرنوشت‌ساز او، پیامدهایی در زمان حال و در سراسر کهکشان دارد.

سریال علمی تخیلی “مسئله سه جسم” نتفلیکس در 3 فصل به پایان می‌رسد

دو فصل اول سریال به روایت اولین کتاب از مجموعه رمان‌های “خاطرات گذشته زمین” یعنی “مسئله سه جسم” می‌پردازند و انتظار می‌رود فصل سوم نیز داستان دو کتاب بعدی یعنی “جنگل تاریک” و “پایان مرگ” را به تصویر بکشد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: “زمانی که قوانین فیزیک به‌طور غیرقابل توضیحی در مقابل چشمان همه آشکار می‌شود، گروهی از دانشمندان بااستعداد با یک کارآگاه غیرعادی برای مقابله با بزرگ‌ترین تهدید تاریخ بشریت متحد می‌شوند.”

“مسئله سه جسم” با بازیگران مطرحی همچون جوان آدپو، جان بردلی-وست، تسای چین، لیام کانینگهام، ایزا گونزالس، جس هانگ، سی شیموکا، بندیکت وانگ و سامر عثمانی، مورد استقبال منتقدان و تماشاگران قرار گرفته است.

فصل دوم این سریال در حال ساخت است و تاریخ پخش آن هنوز مشخص نشده است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا