افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم ایرانیفیلم و سریال

“منصور”: فیلمی با بازی امیر جدیدی و روایت زندگی منصور بهرامی!

به گزارش بازیگر 360 ، بهرامی در این باره گفت: “حق و حقوق این فیلم توسط فرانس تلویزیون خریداری شده و قرار است توسط آنها تولید شود.

منصور بهرامی: امیر جدیدی بازیگر بی‌نظیری است و برای بازی در نقش من در فیلم “منصور” انتخاب شده است!

فیلمنامه این فیلم را داون مک دانیل با همکاری فیلیپ دی لیون نوشته و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، رومالد بارونژه کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت.”بارونژه سابقه کارگردانی فیلم‌هایی مانند “روی خط” با بازی مل گیبسون را در کارنامه دارد.

بهرامی در ادامه صحبت‌های خود به تمجید از امیر جدیدی پرداخت و گفت: “هنوز از نزدیک با امیر جدیدی آشنا نشده‌ام، اما می‌دانم که در ایران جزو تنیس‌بازان خوب است و یک هنرپیشه بی‌نظیر. به مردم ایران هم می‌گویم که قلبم همیشه با آنهاست.”

انتخاب امیر جدیدی برای بازی در نقش منصور بهرامی، خبر هیجان‌انگیزی برای طرفداران این تنیسور مشهور و سینمای ایران است. جدیدی که پیش از این در فیلم‌های مطرحی مانند “قهرمان” و “تخت جمشید” به ایفای نقش پرداخته، بدون شک می‌تواند بازی درخشانی را در این فیلم ارائه دهد.

منصور بهرامی: امیر جدیدی بازیگر بی‌نظیری است و برای بازی در نقش من در فیلم "منصور" انتخاب شده است!

فیلم “منصور” روایتگر زندگی پرفراز و نشیب منصور بهرامی، از دوران کودکی در ایران تا مهاجرت به فرانسه و تبدیل شدن به یکی از مشهورترین تنیسورهای جهان است.

انتظار می‌رود فیلمبرداری این فیلم به زودی آغاز شود و در سال 2025 اکران شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا