افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

مهران مدیری، بازیگران برجسته و فیلمی متفاوت ؛ همه در «ساعت ۶ صبح»

به گزارش بازيگر 360 ، مهران مدیری از فیلم جدید خود رونمایی کرد. او با به‌روزرسانی اینستاگرام خود و انتشار عکسی از فیلم جدیدش، پس از حدود یک سال و نیم غیبت از فضای مجازی، از اکران دومین فیلم سینمایی‌اش به نام «ساعت ۶ صبح» خبر داد.

بازگشت جنجالی مهران مدیری با فیلم «ساعت ۶ صبح»

مهران مدیری، کارگردان و بازیگر مشهور سینما و تلویزیون که با کمدی‌های جذاب خود روزگاری خیابان‌ها را خلوت می‌کرد، این روزها با کارگردانی فیلمی به نام «ساعت ۶ صبح» به سینما بازگشته است. مدیری که تا سال ۱۳۹۵ هیچ فیلم سینمایی‌ای را کارگردانی نکرده بود، در همان سال با ساخت «ساعت پنج عصر» توانست فروش بالایی در گیشه‌ها کسب کند.

مهران مدیری

بازیگران این فیلم شامل مهران مدیری، سمیرا حسن‌پور، مهرداد صدیقیان و مونا فرجاد هستند. پروانه نمایش فیلم «ساعت ۶ صبح» اخیراً صادر شده و به‌زودی اکران خواهد شد.

مهران مدیری از دنیای کمدی به سوی قصه‌های ملتهب و اجتماعی حرکت کرد

برخلاف انتظار برخی، فیلم جدید مهران مدیری در ژانر طنز نیست. «ساعت ۶ صبح» قصه‌ای ملتهب و اجتماعی دارد که بر اساس طرحی از عباس رافعی و علی اوجی ساخته شده است و تاکنون هیچ خلاصه‌ای از این اثر منتشر نشده است. این فیلم متقاضی شرکت در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر بود اما نتوانست به جشنواره راه پیدا کند.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا