افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

عکس جدید امیرعلی نبویان و همسرش که فضای مجازی را منفجر کرد !

به گزارش بازیگر 360 ، امیرعلی نبویان، مجری و بازیگر مشهور، اخیراً عکسی جدید با همسرش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

امیرعلی نبویان

امیرعلی نبویان، نویسنده، مجری و بازیگر ایرانی متولد آمل، اولین تجربه بازیگری خود را در سریال “نوشدارو” کسب کرد. او در کارنامه خود اجرای برنامه‌هایی مانند “رادیو هفت”، “خوشا شیراز”، “صد برگ” و “خندوانه” (در فصل هشتم به جای رامبد جوان که داور بود) را دارد. او همچنین در مسابقه “لباهنگ خندوانه” با اجراهای خود توانست نظرهای زیادی را جلب کند و با اجرای ترانه‌های محسن چاوشی، با بالاترین رأی به فینال رسید و در نهایت مقام اول را کسب کرد.

او نویسنده کتاب‌های “قصه‌های امیرعلی”، “کان لم یکن” و “شهر غصه” است و در گفتگویی اعلام کرده قصد دارد بیشتر در سینما و تلویزیون فعالیت کند.

از دیگر فعالیت‌های وی می‌توان به اجرای برنامه‌های “ارتش سری”، “ریالیتی شوی پدرخوانده” و “خنداننده شو ۳” اشاره کرد. او همچنین در شوی “شب‌های مافیا” و برنامه “اسکار” به کارگردانی مهران مدیری، مقام اول را کسب کرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا