افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

یک اتفاق تلخ برای عموی فیتیله ای | آخرین وضعیت مجید قناد بعد از تصادف و جراحی

به گزارش بازیگر 360 ، مجید قناد که چند روز پیش تحت عمل جراحی ناحیه سر قرار گرفت، به گفته پسرش در وضعیت خوبی به سر می‌برد و عمل او با موفقیت انجام شده است.

سپهر قناد، فرزند مجید قناد، در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت پدرش و علت این حادثه توضیح داد: ۴۰ روز پیش، پدرم تصادفی داشت که به ظاهر بی‌خطر بود. اما چند روز پیش متوجه شدیم که به سختی راه می‌رود و پس از مراجعه به پزشک، مشخص شد که لخته خونی در سرش تشکیل شده است. به توصیه پزشکان، او بلافاصله تحت عمل جراحی قرار گرفت.

سپهر قناد اضافه کرد که عمل جراحی با موفقیت انجام شده و در حال حاضر، پدرش در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است و هیچ نگرانی جدی‌ای وجود ندارد. وضعیت او به خوبی در حال بهبود است.

سپهر قناد همچنین اشاره کرد که پدرش قرار بود به زودی کاری را آغاز کند، اما هنوز جزئیات آن مشخص نشده است.

عمو قناد، یکی از چهره‌های محبوب و شناخته شده‌ی تلویزیون ایران، با اجرای برنامه‌های کودکانه و آموزنده به مدت سال‌ها در ذهن و قلب کودکان و خانواده‌های ایرانی جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. وی با سبک منحصر به فرد خود در برنامه‌های مختلف تلویزیونی، از جمله “عمو قناد و بچه‌ها”، توانسته است نسلی از کودکان را با شادی و آموزه‌های مثبت پرورش دهد.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا