افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

ازدواج ستاره‌های “مست عشق” صحت دارد ؟

به گزارش بازیگر 360 ، پس از اکران فیلم سینمایی “مست عشق” در ایران و ترکیه، شایعاتی درباره ازدواج هانده ارچل، بازیگر و مدل ترکیه‌ای، با پارسا پیروزفر، بازیگر خوش‌چهره سینما و تلویزیون ایران، در فضای مجازی منتشر شد.

این شایعات واکنش‌های زیادی در پی داشت؛ برخی کاربران این دو هنرمند را شایسته یکدیگر می‌دانستند و برخی دیگر از احتمال ازدواج پارسا پیروزفر با یک بازیگر ترک ابراز ناراحتی می‌کردند. اما انتشار عکسی از هانده ارچل در کنار نامزدش در یک مراسم، به این شایعات پایان داد و وضعیت عشقی او را روشن کرد.

پایان یک شایعه: هانده ارچل و نامزدش در برابر دوربین‌ها

مدتی پیش، خبر خواستگاری هانده ارچل از پارسا پیروزفر در فضای مجازی منتشر شد. طبق این خبر، همکاری هانده ارچل و پارسا پیروزفر در فیلم “مست عشق” باعث شد که این بازیگر ترکیه‌ای به ستاره سینمای ایران علاقه‌مند شود. پس از انتشار این خبر، شایعاتی مبنی بر ازدواج این دو هنرمند و رد درخواست ازدواج هانده توسط پارسا پیروزفر به وجود آمد.

همان‌طور که معمولاً پارسا پیروزفر به شایعات واکنشی نشان نمی‌دهد، این بار نیز سکوت کرد. اما هانده ارچل اخیراً در یک مراسم با نامزدش حضور یافت و با این اقدام به شایعات ازدواجش با پارسا پیروزفر پایان داد.

فیلم “مست عشق” به کارگردانی حسن فتحی و با بازی ستارگانی همچون پارسا پیروزفر و هانده ارچل، روایتگر داستانی عاشقانه در بستر تاریخی و عرفانی دوران مولانا جلال‌الدین رومی است. این فیلم، با به تصویر کشیدن زوایای مختلفی از زندگی و اندیشه‌های مولانا، توجه بسیاری از علاقه‌مندان به تاریخ و ادبیات را به خود جلب کرده و به یکی از آثار پربیننده سینمای ایران و ترکیه تبدیل شده است.

هانده ارچل در 23 نوامبر 1993 در شهر بالکسیر ترکیه به دنیا آمد. او مادری آلمانی و پدری با اصالت ترکیه‌ای دارد و یک خواهر به نام غمزه. هانده ارچل فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی از دانشگاه دولتی هنرهای زیبای معمارستان است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا