افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
ویدیو بازیگران

چرا سیامک انصاری در جوکر ۲ نیست؟

به گزارش بازیگر 360 ، در قسمت اول از فصل دوم برنامه جوکر که روز چهارشنبه 16 خرداد 1403 از فیلیمو پخش شد، احسان علیخانی، مجری این برنامه، درباره غیبت سیامک انصاری در این فصل توضیحاتی ارائه داد.

علیخانی جای انصاری را در جوکر ۲ گرفت

علیخانی با اشاره به اینکه انصاری در فصل اول جوکر به عنوان یکی از شرکت‌کنندگان و همچنین فیگور ثابت برنامه حضور داشت، گفت: «آقای انصاری در این فصل به دلیل تعهدات کاری متعدد از جمله اجرای برنامه رئالیتی شو “جیغ” (با نام قبلی هتل عمارت) و همچنین ساخت این برنامه، نتوانستند در جوکر 2 حضور داشته باشند.»

وی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات سیامک انصاری در فصل اول جوکر، ابراز امیدواری کرد که در فصل‌های آینده این برنامه شاهد حضور مجدد او باشند.

حضور علیخانی به جای انصاری

با توجه به عدم حضور سیامک انصاری در جوکر 2، احسان علیخانی در این فصل علاوه بر اجرای برنامه، به عنوان یکی از شرکت‌کنندگان نیز در این رئالیتی شو حضور دارد.

“جیغ” رقیب جدید جوکر

برنامه رئالیتی شو “جیغ” که به کارگردانی سیامک انصاری و تهیه‌کنندگی محمد رحمانیان در حال ساخت است، قرار است به زودی از یکی از پلتفرم‌های نمایش خانگی پخش شود. این برنامه با فضایی متفاوت از جوکر، به نظر می‌رسد رقیبی جدی برای این برنامه محبوب باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا