افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
سریال خارجیفیلم و سریال

حضور ماریون کوتیار در سریال پرطرفدار “برنامه صبحگاهی”

به گزارش بازیگر 360 ، ماریون کوتیار، بازیگر ۴۸ ساله فرانسوی، به جمع بازیگران فصل چهارم سریال «برنامه صبحگاهی» اپل تی‌وی پلاس اضافه شد. این خبر توسط هالیوود ریپورتر منتشر شده است.

ماریون کوتیار به جمع بازیگران فصل چهارم سریال «برنامه صبحگاهی» پیوست!

کوتیار که بیشتر برای بازی در فیلم‌هایی مانند Inception و Allied شناخته می‌شود، در این سریال نقش شخصیتی به نام «سلین دومون» را بازی خواهد کرد. دومون یک اپراتور اروپایی است که در فصل چهارم به داستان سریال اضافه می‌شود.

حضور کوتیار در کنار جنیفر انیستون و ریز ویترسپون، دو بازیگر اصلی سریال «برنامه صبحگاهی»، خبر هیجان‌انگیزی برای طرفداران این سریال محسوب می‌شود. انیستون و ویترسپون از فصل اول این سریال در نقش‌های اصلی حضور داشته‌اند و به نظر می‌رسد در فصل چهارم نیز شاهد درخشش آن‌ها خواهیم بود.

کوتیار در سال ۲۰۰۷ با بازی در نقش ادیت پیاف در فیلم La Vie En Rose به اولین زن بازیگر فرانسوی تبدیل شد که در یک فیلم فرانسوی زبان برنده جایزه اسکار می‌شود. او در کارنامه خود جوایز متعددی از جمله گلدن گلوب و بفتا را نیز دارد.

علاوه بر کوتیار، بیلی کروداپ، جان هم، مارک دوپلاس، نستور کاربونل، کارن پیتمن، گرتا لی و نیکول بهاری نیز در فصل چهارم سریال «برنامه صبحگاهی» به ایفای نقش خواهند پرداخت.

تاریخ پخش فصل چهارم این سریال هنوز مشخص نشده است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا