افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم ایرانیفیلم و سریال

نوید محمدزاده، تهیه‌کننده فیلم “سیزده سالگی” شد

به گزارش بازیگر 360 ، نوید محمدزاده، بازیگر مطرح سینمای ایران، در جدیدترین فعالیت خود، تهیه‌کنندگی فیلم کوتاهی با عنوان “سیزده سالگی” را بر عهده گرفته است. این فیلم که به کارگردانی صمد علیزاده ساخته شده، به موضوع دوچرخه‌سواری دختران نوجوان و موانع پیش روی آنها در جامعه می‌پردازد.

نوید محمدزاده، حامی فیلمی کوتاه با محوریت دوچرخه‌سواری دختران نوجوان!

“سیزده سالگی” در خلاصه‌ای کوتاه، داستان دختری به نام هلیا را روایت می‌کند که در سن سیزده سالگی با مخالفت خانواده برای دوچرخه‌سواری روبرو می‌شود و این موضوع او را با چالش‌هایی روبرو می‌کند.

صمد علیزاده، کارگردان این فیلم، در صحبت‌هایی درباره چگونگی همکاری خود با نوید محمدزاده، عنوان کرد: “پیش از ساخت این فیلم، به دنبال تهیه‌کننده‌ای مناسب بودم. در حین کار در سریال “آکتور” با نوید محمدزاده صحبت کردم، اما شرایط آن زمان ایشان برای همکاری مهیا نبود.”

وی ادامه داد: “با وجود این موضوع، فیلم را بدون تهیه‌کننده در شهر تبریز ساختم. مدتی بعد از اتمام فیلمبرداری، مجدداً با نوید محمدزاده دیدار کردم و فیلم را به او نشان دادم. ایشان با دیدن فیلم، از آن استقبال کرده و با نگاهی کاملاً حمایتی، تهیه‌کنندگی آن را بر عهده گرفتند.”

علیزاده همچنین اذعان کرد: “اگرچه حضور نوید محمدزاده از ابتدا در کنار پروژه می‌توانست به ارتقای کیفیت فیلم کمک کند، اما نگاه حمایتی و اشتیاق ایشان به این موضوع، قابل تقدیر است.”

“سیزده سالگی” به زبان ترکی در شهر تبریز فیلمبرداری شده و بازیگرانی همچون سمانه نوری‌وند، رقیه ولی‌پور، حسن سلمانی، امین فقیه و احمد شعبانی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

حضور نوید محمدزاده به عنوان تهیه‌کننده این فیلم، می‌تواند به دیده شدن بیشتر “سیزده سالگی” و جلب توجه به موضوع مهم دوچرخه‌سواری دختران در ایران کمک کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا