افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
سریال خارجیفیلم و سریال

خبر خوش برای طرفداران “آخرین بازمانده از ما”: HBO دو فصل دیگر از این سریال محبوب را می‌سازد!

به گزارش بازیگر 360 ، کریگ مازن، شورانر این سریال، در مصاحبه‌ای با ددلاین گفت که داستان الی در دو فصل قابل روایت نیست و به همین خاطر فصل چهارم هم ساخته خواهد شد.

سریال “آخرین بازمانده از ما” تا فصل چهارم ادامه خواهد داشت!

او در این باره توضیح داد: «ما فکر نمی‌کنیم که حتی در دو فصل بتوانیم داستان بازی را به‌طور کامل روایت کنیم. در فصل‌های آینده به سراغ مسیرهای جالبی خواهیم رفت که در فصل اول به آن‌ها پرداخته نشده بود. تا زمانی که مردم به تماشای سریال ادامه دهند، فصل‌های بیشتری هم ساخته خواهد شد. فصل سوم به‌طور قابل‌توجهی بزرگ‌تر خواهد بود و ممکن است برای روایت کامل داستان به فصل چهارم هم نیاز داشته باشیم.»

مازن همچنین تأکید کرد که فصل دوم و فصل‌های بعدی شامل داستان‌هایی خواهند شد که در بازی The Last of Us Part II به آن‌ها پرداخته نشده بود.

فصل دوم سریال “آخرین بازمانده از ما” در حال حاضر در حال فیلم‌برداری است و قرار است به‌زودی از شبکه HBO پخش شود.

در این فصل، پدرو پاسکال دوباره نقش جول را بازی می‌کند و بلا رمزی هم در نقش الی ظاهر خواهد شد.

از دیگر بازیگران این فصل می‌توان به گابریل لونا، یانگ مازینو، کیتلین دیور، ایزابلا مرسد، دنی رامیرز، اریلا بارر، تاتی گابریل، اسپنسر لرد، جفری رایت و کاترین اوهارا اشاره کرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا