افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

عیادت محبت‌آمیز نعیمه نظام‌دوست از مادر مهربان عمو پورنگ | مادر عمو پورنگ عجب تعریفی از نعیمه می کنه + ویدئو

به گزارش بازیگر 360 ، نعیمه نظام‌دوست، بازیگر معروف ایرانی، به عیادت مادر داریوش فرضیایی، معروف به عمو پورنگ، رفت. این دیدار دوستانه و احساسی با حضور عمو پورنگ، که یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های تلویزیونی کودکان است، برگزار شد. نعیمه نظام‌دوست با احساسات قلبی خود به دیدار مادر عمو پورنگ رفت. او با توجه به رابطه نزدیکی که با خانواده فرضیایی دارد، این دیدار را فرصتی برای ابراز همدردی و حمایت از مادر عمو پورنگ دانست.

مادر داریوش فرضیایی، سیده فاطمه گیلانپور، در سال ۱۳۱۵ به دنیا آمده و داریوش ششمین فرزند اوست.

داریوش فرضیایی در اول مرداد ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمده است. مادرش اهل گیلان و پدرش ترک است. به همین دلیل، او به زبان‌های گیلکی و ترکی مسلط است و از این دو زبان در برنامه‌هایش استفاده می‌کند.

مادر عمو پورنگ مدتی است که به بیماری آلزایمر مبتلا شده و عمو پورنگ به مراقبت و پرستاری از او می‌پردازد.

در جریان این عیادت، عمو پورنگ با شوخی‌ها و بذله‌گویی‌های خاص خود، فضای دیدار را شاد و دوستانه نگه داشت. او با همان انرژی و سرزندگی که همیشه در برنامه‌های تلویزیونی‌اش به نمایش می‌گذارد، به شوخی با نعیمه نظام‌دوست پرداخت و خاطراتی از دوران کودکی و تجربه‌های مشترکشان در عرصه هنر را یادآوری کرد. این شوخی‌ها و خنده‌ها نه تنها باعث شد که حال و هوای مادرش بهتر شود، بلکه نعیمه نظام‌دوست نیز از این دیدار لذت برد و لحظاتی شاد و خاطره‌انگیز را تجربه کرد.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا